File Access..kan documenten niet meer in

Status
Niet open voor verdere reacties.

Safir

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2008
Ik heb vanmiddag het programma Folder Access geïnstalleerd om wachtwoorden op mappen te zetten. Daarbij had ik een slot gezet op heel Mijn Documenten..vervolgens kon ik het later niet meer unlocken.

Heb het toen verwijderd van de lijst, waarna ik Mijn Documenten helemaal niet meer terugvinden. Vervolgens heb ik File Access gedeïnstalleerd, maar kon nog steeds niet bij Mijn Documenten. Heb de map ergens op de C schijf teruggevonden, maar hij zat nog op slot.
Heb toen Folder Access opnieuw geïnstalleerd..probeerde Mijn Documenten aan de lijst toe te voegen, maar kreeg de melding dat deze natuurlijk nog op slot zat. Nu weet ik niet hoe ik 'm kan unlocken...

Iemand ervaring met dit programma? En of ik Mijn Documenten nu nog wel kán unlocken?

Laatst bewerkt:
Systeemherstel heeft overigens niet gewerkt.
Ik heb de map ook ingepakt in een RAR file om ze vervolgens weer uit te pakken.. Maar ik kan er nog altijd niet bij. :(

Hallo, geen ervaring maar vond wel dit:

I solved my probem by using Joel's help
Do this:
reinstall folder access 2.0, place a shortcut icon on your desktop. Then drag the locked folders into the shortcut icon...if done correctly...password will be asked again. Fill in the old password, and you can open them now.

bron: http://en.kioskea.net/forum/affich-18256-locked-folder-in-folder-access-2-0-0

Dus opnieuw installeren, snelkoppeling op het bureaublad maken en dan de map Mijn Documenten naar het ikoon van deze snelkoppeling slepen. Het programma zou naar het paswoord moeten vragen. Dat heb je toch wel onthouden?

Vraag me wel af of dit wezenlijk afwijkt van wat je al hebt geprobeerd. Maar ja.

Hallo, geen ervaring maar vond wel dit:

bron: http://en.kioskea.net/forum/affich-18256-locked-folder-in-folder-access-2-0-0

Dus opnieuw installeren, snelkoppeling op het bureaublad maken en dan de map Mijn Documenten naar het ikoon van deze snelkoppeling slepen. Het programma zou naar het paswoord moeten vragen. Dat heb je toch wel onthouden?

Vraag me wel af of dit wezenlijk afwijkt van wat je al hebt geprobeerd. Maar ja.

DANK DANK DANK!

Super, het werkte gewoon! Dat het nog op zo'n simpele manier zou lukken. :D Ik zat er vreselijk mee, de documenten waren namelijk niet eens van mijzelf dus voelde me al ontzettend schuldig.

Geweldig, ontzettend bedankt!

Hahaha, idd zeg, dat zal je maar overkomen. :p Je houdt jezelf in ieder geval even lekker bezig. :rolleyes:

Computers blijven rare dingen (voor mij dan) :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan