File copier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Berichten
491
Hoi medeforumgangers,

Ik ben opzoek naar een proggie waarmee ik enkele bestanden (en misschien ook mappen)* kan over kopieren. Zoiets als dit:
sc6.gif


Link naar website.

Alleen als ik het bestand heb gedownload valt er niets uit te pakken, en de downloadsectie op hun site is er even af. Maar dit is wel het proggie wat ik wil, hoewel het zoals gezegd om enkele bestanden* gaat kan ik alsnog net zoveel bestanden* kiezen om te kopieren als ik maar wil, multifuncioneel dus. En als ik die acties dan ook nog kan opslaan in een bestand kan ik het later nog eens uitvoeren zou het helemaal mooi zijn.


onderstaande programma heb ik al in mijn bezit, met veel tevredenheid overigens. Maar als ik aan dit programma de opdracht wil geven om een paar bestanden* te kopieren, dan moet ik eerst een project setting aanmaken welke bestanden ik niet wil kopieren, en dat zijn er nog al wat dus ben ik daar wel even mee bezig. En omdat mijn map- en bestandsstructuur nog weleens wijzigd vind ik het iets te veel geouwehoer.

Dus ik ben opzoek naar een proggie waarin ik moet aanvinken (of iets dergelijks) welke bestanden* ik wel wil kopieren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan