File Hosting websites als Mediafire en Rapidshare regels voor gratis account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Aangezien de regels gewoon niet worden uitgelegd op hun sites en email buttons tegenwoordig uit den boze zijn vraag ik het hier maar.

Ik wil .rar bestanden op een file hosting website plaatsen zodat mensen die kunnen downloaden van mijn website. Nou kom ik zelf erg vaak broken links tegen en vraag me dus af waar mijn files het langst worden bewaard als ik een gratis account open en daar bestanden op ga zetten. Mits de bestanden nooit worden gedownload waar blijven ze dan het langst staan op een gratis account? Mediafire, Rapidshare of Megaupload?

Ik heb een Rapidshare account maar daar heb je maar 1024mb en wil echt niet meer betalen. Zoek dus een degelijk gratis alternatief.

Dat is niet wat ik zoek, wil het graag bij deze hosting services houden: Mediafire, Megaupload, Rapidshare en Divshare.

Wil dus graag weten welke van deze bij het gratis uploaden van bestanden de files het langst bewaard wanneer ze niet worden gedownload. Bij Rapidshare is dit maar 2 weken geloof ik en dus vrij waardeloos.

tsja, waarom makkelijk doen als het moeilijk ook gaat....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan