File kan niet worden verwijderd: de opslaglocatie is tegen schrijven beveiligd.

• Onderwerp starter Onderwerp starter bax46
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bax46

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2009
File kan niet worden verwijderd: de opslaglocatie is tegen schrijven beveiligd. Verwijder de beveiliging en probeer het opnieuw.

Hallo ik wou eens nieuwe liedjes op mijn gsm zetten via USB poort en ik had als een kleine test 6 liedjes van de pc op die gsm gezet, nu het probleem is dat ik ze niet meer kan verwijderen, als ik ze probeer te verwijderen krijg ik deze bericht:File kan niet worden verwijderd: de opslaglocatie is tegen schrijven beveiligd. Verwijder de beveiliging en probeer het opnieuw.

Ik heb al geprobeerd om te formatteren maar dat lukt ook niet :(
Het rare is dat ik andere liedjes wel erop kan verwijderen, maar die 6 niet.

Help me !

:d Je zou ook kunne proberen met > LockHunter < via die shell app. je kan zien wat houd't jouw liedjes ( bijv.:D ) vast, .. en via Hunter unlocken( los maken )..... op die manier kan je geloof je me a.u.b. alles verwijderen :thumb: Kijk Hier !

Laatst bewerkt:
Ik kan bij alles met linkerknop drukken op 'What is locking this file?' behalve op mijn gsm.
Misschien dat een screenshot helpt.

Dit is Als ik op mijn GSM linker knop druk.
http://imageshack.us/photo/my-images/842/fotody.png/

En dit als ik op iets anders druk:
http://imageshack.us/photo/my-images/696/fotovannietdegsm.png/

Dus het programma zelf werkt wel, alleen niet op de gsm :S.
Zelfs niet als ik op de gsm druk, en zelfs niet als ik op de liedje zelf druk.
Hier nog een screenshot:
http://imageshack.us/photo/my-images/838/fotovangsm.png/

Ooke dan, als maar niet met LockHunter kan ... dan is wat anders aan de hand, heb je ook met > Remove On Next Reboot < geprobeert ?? :( als ik goed begrijp dan zijn jouw liedjes op mobiel, en die je via USB uit gooien wil ..toch ??
Als je iets met > Remove On Next Reboot < verwijderen wil dan je moet jouw mobiel wel aan USB aangesloten laten staan....

Laatst bewerkt:
Ja mijn gsm is touch maar die screen is zon beetje kapot waardoor ik de randen niet kan tikken, dus niet naar de menu gaan, ik kan wel muziek ermee luisteren en ik wou eens zien of ik er via de pc met USB muziek erop kon doen want die lag al een jaar in de kast, heb er 2 liedjes op gezet, die werkten prima, maar werd dan beetje verward en heb die weer verwijderd, dan heb ik die 6 erop gezet als een testje, en ik kon luisteren naar dat, maar die muziek is nogal heel oud en vind ik niet meer mooi, dus wou ik die verwijderen, en dat lukte niet, heb ook geprobeerd te formatteren, maar heb alles verwijderd (foto's, de muziek, alles) behalve die 6.

En remove on next reboot, ik heb een programma genoemd GiPo@MoveOnBoot gedownload, en heb geklikt op die muziekje te verwijderen, er kwam deze bericht:
http://imageshack.us/photo/my-images/11/beterefotovanreboot.png/

Maar toen ik de computer herstartte waren die nog niet verwijderd.

Btw, als deze niet de juiste is, hoe kan ik het dan wel doen? en waar kan ik het downloaden?

Laatst bewerkt:
:D YeP ... doe maar die Remove On Next Reboot liever omdat zeer bekend en betrouwbaar is, dus als je iets verwijderen wil die moet je een-voor-een aanwijzen (met remove on next reboot via shellmenu ! ) en aangeven dat nadat je PC herstart zou dat je die nie meer op scherm zien wil...verwijderen dus...:D en...> Remove On Next Reboot < downloaden kan je HIER !
P.S. Die GiPo is niet goed...:(

Laatst bewerkt:
Dit is echt deprimerend, Dat werkt ook niet, Ik heb nu als ik op rechtermuis druk wel de optie 'Delete file(s) on the next boot'
Maar niet als ik op de GSM druk :S.

:D Maar muziek welk je verwijderen wil, in je mobiel bevind zich ..toch ?
Ik dacht sluit je mobiel op USB kabel en via PC uit jouw mobiel je kan proberen die nummers te verwijderen, haal maar niet USB uit en probeer maar jouw PC alleen maar herstarten nadat je aangegeven hebt verwijdering via R.O.N.R. ...:confused:
----------
P.S. Zijn die nummers op je Geheugen kaart ...of direct op SIM kaart ..? :(

Laatst bewerkt:
Ja ik heb de muziek erop gezet, en het gaat niet meer af van de mobiel.
Ik sluit het ook aan op de USB kabel en probeer het te verwijderen, maar dan ik kan als ik linkermuis op één van de liedjes doe kan ik de optie 'delete file(s) on the next boot' niet zien!!
En ik heb geen geheugenkaart, allees is op GSM, ik heb daar 144MB maximum, maar die 6 nemen 40 MB al in, en door één of andere reden kan ik dan maar 3 andere liedjes opzetten voor het zegt: Het GSM is vol :)

Ps. Echt vervelend! heb juist ontdekt dat als ik 20 minuten had gewacht, ik met jouw een live gesprek had kunnen voeren :)
Dan had je me wel héél snel geholpen :)
Mijne ;Gisteren 23:56
Jouwe ; Vandaag 00:13

Ohja nog iets, ik denk dat het ligt aan de 6 liedjes zelf, want ik kan allees verwijderen behalve die 6, dus als ik nu niewe liedjes erop zet, kan ik ze weghalen, maar die 6 niet. Dus ik denk dat die liedjes zelf een beveiliging hebben, en niet de gsm zelf.

Laatst bewerkt door een moderator:
> Waren we lang online ...he ?:d ..:thumb:
:d jammer dat je nu nie hier bent... ik geloof dat die kan wel opgelost worden, heb ik bij me hier hoop soorten' van kaart lezers en ook SIM-kaart lezers, dat je die uithalen kan en gewoon via kaart-lezer wissen ( wat je zelf wil ) zou handig zijn ...:confused:
P.S. Misschien zijn nog wat GSM expert's ...aanwezig op helpmij.nl :( ??

Laatst bewerkt:
Oh dus je weet niks meer? :(
Ik dacht dat je nog een programma wou proberen :P

P.S. Hehe ik vind het echt leuk als ik op helpmij kom en ik zie bij de topic staan: Laatste bericht:ROYONIX :)
Ben ik van: Yeey! ik vraag me af wat die gezegd heeft xD.

Laatst bewerkt:
:D Net zoals ik zei ik zou liever die SIM kaart via adapter willen in PC nakijken, denk ik dat op die manier moet wel kunnen bestanden verwijderen ...:confused:

Hehe het grappige is dat ik geen SIM-kaart heb :)
Het is alleen met batterij en dat is het zon beetje :)
Ik heb die al een jaar niet gebruikt. En ik kan niet betalen voor spullen die het mogelijk eruit zouden kunnen krijgen,
Kun je me niet andere programmas aanbieden die ik kan proberen ?

:confused: Heh jij bent echt specifieke geval met jouw antieke mobiel ...:D en ....nee ik zou echt op dit moment niet wat anders kunne verzinnen...:(

Haha goeie :D
Misschien nog een jaartje laten in de kast ...
Of als ik zin heb laten repareren ...
Maar ik heb nu een zéér oud gsm, zwart-wit scherm, geen liedjes, alleen ringstones hehe, maar goede wekker eigenlijk :P
Hey ik heb een klein vraagje aan jouw, Wat is metallurgie? Lol metalen interesseren me wel :P Thuis smelt ik als ik verveeld ben lood (smelt bij 300° C) In een blikje :), en giet het dan in allerlei vormen :D

P.S. Weet iemand anders het ? hoe ik de gsm kan herstellen?

Als je nog jong bent ga maar die beroep nooit kiezen....;) bewaar maar jouw gezondheid en ga maar iets liever administratief werken....:D
P.S. Over metallurgie kan je alles rond op internet vinden, mijn ischias toesta me nie nu boek over schrijven...:(

Lol ik weet wel dat het niet erg gezond is, heb eens gehad dat ik een groot afval lood had laten smelten maar ik had niks om erin te gieten, dus had ik het laten uitharden in het blik zelf, en toen ik die lood van de blik haalde zag ik heel veel ronde inkepingen, zoals het op de beneden de luchtbellen zittten als je water verwarmd, dat was zeker looddamp :P

Maar wat moet je eigenlijk doen bij metallurgie? Lol je hebt het niet echt uitgelegd :)
Lol gewoon een beschrijving van wat je eigenlijk moet doen, je hoeft niet perse je boek over te schrijven. :)

Ps. Ik vind de manier hoe je schrijft echt leuk lol, van:
Dit zeg jij :'ik zou liever die SIM kaart via adapter willen in PC nakijken'
in plaats van :'ik zou liever die SIM kaart via adapter willen nakijken in PC'

Laatst bewerkt:
Allemaal wel leuk en aardig maar dit is een computerforum.Voor lood doe je een zoekopdracht op google naar metaal fora en er zijn er enkele te vinden.Einde lood dus alhier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan