File Menu opent langzaam + Films Deleten; file is in gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dumann

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2002
Windows XP prof:

Vraag 1:

Ik heb sinds kort dat als ik rechtermuisknop klik op een FILE (met doel het file menu te openen, waar OA kopieren en eigenschappen tussen staat) dat ik een zandloper krijg en het soms wel 30 seconden duurt voordat het menu verschijnt.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Vraag 2:

Af en toe als ik Films wil deleten, krijg ik een foutmelding dat deze file al in gebruik is. Ik heb hier vaker mensen over gehoord, en het staat me bij dat de oplossing hiervoor een registery key veranderen/deleten was. Kan iemand me hier meer info over geven?

Alvast Bedankt

Wat je 2e vraag betreft. Heb je misschien nog even met mediaplayer gekeken? Die houdt ook zo lekker vast.
Vervolgens is er ook een progje dat WhoLockMe heet.
Daarmee kun je achterhalen wat de film vasthoudt.

Crash, bedankt voor de link!

Volgens Symantec zou ik ook problemen moeten hebben met het starten van Word en Excel, wat bij mij niet het geval is!

Toch heb ik wat links aangeklikt en ik kwam op deze site:
https://getca.verisign.com/

"If your browser does not have the most current VeriSign Root Certificate Authority, you will see a pop up window prompting you to update your browser."

Een update voor mijn Browser om het probleem op te lossen? Weird.
Er opende zich geen window (dus zou ik de nieuwste versie moeten hebben), maar toch heb ik deze handmatig geinstalleerd.

En tot mijn verbazing... Door deze update voor mijn BROWSER, verschijnt het file menu binnen een seconde :)
Zelfs mijn start menu opent zich veel sneller.

Raar dat een update voor een browser zoiets kan fixen... MICROSOFT? :P

Voor de mensen die er meer van af willen weten:
Click here for further information regarding this update.
https://www.verisign.com/support/site/rootDoc.html
Ik snap daar niet zo veel van, maar misschien kan iemand anders duidelijk maken waarom deze update heeft geholpen :)

Laatst bewerkt:
2e vraag :

CTRL+ALT+DEL Windows Taakbeheer
Dan onder kolom processen, explorer.exe verwijderen.
Ga naar bestand (nieuwe taak) uitvoeren
Typt CMD (enter)
Ga naar je film directory en delete deze.
Typt daarna in de comandline : EXPLORER, waarna je
explorer weer terug krijgt.

gr.
HOTINDO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan