file recover

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bazar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Dit programma heb ik geïnstalleerd en vond inderdaad dbx files. Recoveren lukte niet omdat ik geen licentie heb. Wel kan ik een preview bekomen, maar dat lukt niet. Kan het niet of doe ik toch iets fout.

Of het programma:
  • Undelete Plus [
    45star.gif
    sterren]
  • SoftPerfect File Recovery [
    35star.gif
    sterren].

Allemaal gratis en een 5-sterrenrating door de gebruikers.zelf.

Maar bij datarecovery zie je sowieso sterretjes...

Laatst bewerkt:
Ik heb ook andere recovers gebruikt. Daar vond ik geen dbx bestanden mee. Dus trachtte ik via preview inzage. Al is het alleen maar om 1 bestand te proberen voor de aanschaf.

Wat wíl je dan dat we doen, je aan een registratiecode helpen (wat tegen de regels is)? Een boze brief schrijven naar PC Tools omdat ze hun software niet gratis maken? :confused:

Neen, geenszins. Ik hoop niet dat ik die indruk wek. Ik ken de regels van helpmij. Het enige wat ik vraag, of ik iets verkeerd doe. Voor een preview, zo lees ik het, heb je GEEN licentie nodig. Bovendien kan ik dan zien of het programma ook (of uitsluitend) mijn HUIDIGE Outlook express bestanden toont.

Dit programma heb ik geïnstalleerd en vond inderdaad dbx files. Recoveren lukte niet omdat ik geen licentie heb. Wel kan ik een preview bekomen, maar dat lukt niet. Kan het niet of doe ik toch iets fout.
Ik ben bang, dat als je een recovery doet het programma met de preview wel wat laat zien, maar zodra je dat dbx wilt recoveren, zul je moeten betalen.

Als de preview niet goed werkt, is er ook een kans dat het bestand gewoon beschadigd is.

Data recovery is, zoals al eerder gezegd, iets wat af en toe goed gaat maar wat soms ook mis kan lopen. Dingen kunnen onherstelbaar beschadigd zijn, en dan heb je er niets meer aan.
Ik heb dus niet al te veel hoop meer.

Nee mensen, met alle respect. De preview staat los van het al of niet (super) beschadigd zijn van de file. De preview wordt door het programma al tegengehouden omdat er (kennelijk) dan al een licentie nodig is en dat bevreemdt mij. Ik koop ook geen piano zonder een paar maal op het klavier getikt te hebben om de klank te horen.

Dat is op zich niet vreemd qua marketing, maar wel vreemd qua logica. Het gebeurt spijtiggenoeg wel meer dat je niet verder komt dan "er is iets gevonden". :(

Als je niet eens kan kijken of het überhaupt werkt is het een beetje bevreemdend inderdaad. :confused:

Oke mensen. Bedankt voor jullie inzet en meedenken. Het programma heeft gewonnen. Aangezien ik de gegevens van de pc wil inzien ( ik heb enige tijd geleden XP opnieuw over de oude heen geïnstalleerd omdat deze niet correct werkte) heeft de delete van al mijn emails (in- en uitgaande alsmede mijn adressenbestand) plaatsgevonden, zal ik het programma moeten aanschaffen.

Aangezien je alle mogelijke vormen van forumcommunicatie hebt uitgezet in je profiel, vraag ik je om me even te mailen via helpmij. Ik zal je met veel plezier verder helpen.

James.

De mail heb ik geregeld. Nog een andere vraag. Spoort dat programma ook de HUIDIGE dbx bestanden op?

Wel, dat kan natuurlijk, maar je kunt best alle DBX-bestanden recoveren, en dan zien welke er nog staan in de map. Als je ze allemaal terug naar hun mapje kopieert, merk je vast dat er al een paar bestanden in de map staan met dezelfde naam. Je weet wel, dan krijg je die melding van "Bestand bestaat reeds. Wilt u het vervangen?".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan