File sharing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flyguyke

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2002
Hoi,

Wat vinden jullie het beste file-sharing programma?

Kheb kazaa lite eraf gegooid omdat er enkele probleempjes de kop waren opgedoken.Heb WinMX en Imesh geprobeerd maar vind die persoonlijk toch een stuk minder dan kazaa-->veel gebruiksvriendelijker...

Wat vinden jullie hiervan???

Groeten,

Flyguyke

Ik heb alleen ervaring met WinMX, bevalt mij prima. :thumb:

KaZaa heb ik ook geprobeerd maar ik wist niet hoe vlug ik terug moest rennen naar WinMx. Veel betere kwaliteit en veel meer aanbod. Ik heb het dan wel over muziek.
Progjes zou anders kunnen zijn.

Ik heb zowel KazaaLite als WinMX. KazaaLite bevalt me prima: overzichtelijk, snel, veel zoekresultaten. Met WinMX heb ik nog maar zelden een goede download binnen weten te halen en dan duurde dat ook nog idioot lang. Op KazaaLite vind ik ook altijd veel meer, zowel op muziek- als op filmgebied. I-Mesh heb ik nooit geïnstalleerd: barst van de spyware, naar het schijnt.

Dan zul je wel genoegen nemen met 128 bitrate.
In de 320 kon ik maar weinig vinden.
Wel het downloaden van films, dat ging snel maar ik haalde die dag ook 2 keer een virus binnen. Is me nog nooit overkomen bij Winmx.

Nee hoor, met 128 neem ik ook geen genoegen. Voor mijn muzieksmaak is KazaaLite echt 100 keer beter dan WinMX (maar als je top40-muziek of zoiets zoekt is het misschien wel omgekeerd...).
Heb nog nooit een virus binnengehaald met het downloaden van films (en dat doe ik erg veel). Wel één keer een Trojan met het halen van een stukje software (maar daar wist mijn vriend Norton wel raad mee...).

Ik heb elk muzieknummer wat ik zocht nog kunnen vinden met WinMX, zowel top40 nummers als nummers uit de jaren 70, 80 en 90.

..... maar iedereen heeft zo z'n eigen favoriete programma, toch? :)

Ik probeer altijd alles uit. Ben vanuit Napster naar Audiognome gegaan en daarna WinMx. Ik zit dus niet echt star aan WinMx vast maar ik kreeg met muziek echt weinig binnen bij KaZaa in vergelijking met WinMx.
Het is nog het meest smaak gebonden denk ik. Mij spreekt dat zwarte scherm met die kleurtjes veel meer aan dan dat Windows-achtige van KaZaa.
Smaken verschillen gelukkig ;) anders vond ik niets meer bij WinMx :)

Wat later: Zo juist heb ik KaZaa er weer even opgezet en heb als proef iets opgezocht wat bij velen erg geliefd is.
KaZaa had alleen de oudere versie en 1 (5 mensen) met de laatste versie.
Bij WinMx kom je al om in de nieuwste. Minimaal 60 worden er aangeboden
Soms denk ik wel eens...........hebben mensen WinMx wel goed ingesteld :confused: of is er veel in KaZaa in te stellen ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan