file verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave The Rave

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
goedenavond,

Ik heb een probleem met het verwijderen van een bestand.

Elke x dat ik het wil verwijderen krijg ik de melding dat het bestand door iemand anders, of een ander programma, wordt gebruikt.
Ik moet alles afsluiten en het dan nog een x proberen maar ik krijg steeds dezelfde melding.

Het is een film gedownload via Kazaa Lite maar het rare was het stond niet in My Kazaa maar het werd wel bij mij weggetrokken. Dat wilde ik niet meer maar ik krijg het niet weg.

Wie weet meer???

Groetjes Dave.

in kazaa, rechtermuisknop op die file, annuleer download, en dan verwijder download, anders in veilige modus opstarten en verwijderen.

Geplaatst door toetje33
in kazaa, rechtermuisknop op die file, annuleer download, en dan verwijder download, anders in veilige modus opstarten en verwijderen.
als je annuleer download doet, dan wordt het bestand automatisch verwijdert ;)

Nou heb ik Kazaa al verwijderd, maar het bestand stond nergens vermeld en als het werd gedownload en ik annuleerde dat. kon je het niet verwijderen.

En bij my shared folder krijg ik steeds die melding.

Groetjes Dave.

Geplaatst door Dave The Rave
Dat is niet waar hoor Aaajeetee.
als ik een download annuleer in kazaa...wordt het bestand ook direct verwijdert
ik heb kazaa lite K++
maar idd, ff in veilige modus opstarten, dan deleten en klaar is kees

oooo Aaajeetee, ik bedoel dat je een bestand dat wordt geupload niet kunt verwijderen.

En de download annuleren kan niet meer want het is helemaal gedownload en nu staat het niet in my Kazaa maar wel in de shared folder.

Groetjes dave

Hai Bennie Ik wil je ff bedanken voor die link.

Al snapte ik er eerst geen joota van die command prompt.

Toen ben ik gaan zoeken via de zoek functie en kwam ik bij een ander forum : "kan bestand niet verwijderen" en daar staat stap voor stap hoe het werkt in command prompt.

Bedankt.

Groetjes Dave.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan