File voor openen meerdere internetsites tegelijkertijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

90benjamin90

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2011
Berichten
90
Goeieavond,

Wanneer ik posts maak voor een website moet ik 9 sites openen en daar informatie vanop halen. Ik moet nu al die sites intypen in mijn browser (Opera) en in de zoekvlakken het trefwoord intypen.

Ik dacht dit kan makkelijker. Heb zelf geprobeerd wat te maken maar mijn kennis is daarover nihil. Ik dacht met behulp van een batch file is dit wel te doen.

Wie kan mij hiermee verder helpen? Zodat ik dat filetje aanklik dat deze sites worden geopend.
 
Je kunt deze site's ook als favoriet opslaan, dan hoef je alleen nog maar op de link te klikken.

Een andere mogelijkheid is om bij Extra/Internetopties/Algemeen de 9 site's als startpagina in te vullen, enige nadeel is dat elke keer als je de webbrowser opent ze alle 9 geopend worden (ook als je ze niet nodig bent)
 
Klopt, dat als favorieten hou ik achter de hand als laatste oplossing. Het openen van deze sites als startpagina is voor mij geen oplossing.
 
Met Firefox kun je instellen om je laatste sessie te onthouden. Volgens mij kunnen veel browsers dat.
 
Erg bedankt hier heb ik zeker wat aan.

Alleen wat moet ik invoeren wanneer ik deze pagina's als tabbladen in plaats van 9 verschillende pagina's wil openen?
 
Tis gelukt!. Allemaal erg bedankt. Opera opent deze automatisch in 1 scherm waar IE ze in verschillende vensters opent. Erg bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan