dave.vanderveke
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 apr 2005
Ik ben een database aan het maken in filemaker 8 advanced.
Dit is nogal uitgebreid en is voor een jonge onderneming.
Bedoeling is om een opvolgingssysteem te maken (ToDo per project en eenheid) en enkele details hiervan en lay-outs en rapportjes en koppelingen naar word of excel.
Ik heb eens een cursus gekregen, maar men kennis is niet uitgebreid
genoeg om zelf alles te doen. We hebben enkele offertes laten maken
maar dit alles is enorm duur, en zeer uiteenlopend voor dezelfde opdracht.!!
op het ogenblik is dit totaal geen optie en ben ik op zoek naar enkele filemaker hobbyisten die me wat met raad en daad kunnen bijstaan...
Ik zou liefst zelf zoveel mogelijk doen, omdat ik tenslotte zo het meeste leer, maar sommige relaties en of scripts zijn toch nog wat te complex of heb ik geen weet van.
Als er iemand zich geroepen voelt mag je me steeds contacteren. Dit alles moet niet persé gratis zijn maar tarieven zoals 140€ en meer zijn wel uit den boze...
alvast bedankt voor de reacties !!
Dit is nogal uitgebreid en is voor een jonge onderneming.
Bedoeling is om een opvolgingssysteem te maken (ToDo per project en eenheid) en enkele details hiervan en lay-outs en rapportjes en koppelingen naar word of excel.
Ik heb eens een cursus gekregen, maar men kennis is niet uitgebreid
genoeg om zelf alles te doen. We hebben enkele offertes laten maken
maar dit alles is enorm duur, en zeer uiteenlopend voor dezelfde opdracht.!!
op het ogenblik is dit totaal geen optie en ben ik op zoek naar enkele filemaker hobbyisten die me wat met raad en daad kunnen bijstaan...
Ik zou liefst zelf zoveel mogelijk doen, omdat ik tenslotte zo het meeste leer, maar sommige relaties en of scripts zijn toch nog wat te complex of heb ik geen weet van.
Als er iemand zich geroepen voelt mag je me steeds contacteren. Dit alles moet niet persé gratis zijn maar tarieven zoals 140€ en meer zijn wel uit den boze...
alvast bedankt voor de reacties !!