files >2 Gb overzetten , hoe ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jizbo

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2001
Berichten
9
heb via een router verschillende pc's aan elkaar geknoopt nu wil via FTP bestanden overpompen dit gaat goed tot files <2 Gb, welke manier is er om files > 2 GB over te pompen , gezien de max van 2Gb voor FTP

Alvast dank, ben wel aan het zoeken geweest in dit forum ...echter ...
 
files

Beste

Dat zijn wel grote bestanden: 2gb
moet dat niet 2 mb zijn?
als de bestanden te groot zijn dan kan je deze splitsen met het prog "splitter". zie bijlage

veel succes

jean

jean.leenders@pandora.be
 
Files zijn inderdaad 2 Giga ,vandaar ook mijn vraag

thanks anyway
 
files 2gb

beste

ik betwijfel of dit wel kan, het is inderdaad zeer veel.
Ik heb twee oplossingen indien dat gaat probeer:
1 met winzip ze te verkleinen
2 ofwel probeer splitter

succes

jean
 
Je hebt FAT32 en NTFS systemen aan elkaar geknoopt, FAT32 heeft een limiet van 2 GIG, NTFS niet, als je dus een file van b.v. 4GIG overpompt dan loop je bij het bereiken van de FAT32 limiet vast op 2 GIG
 
Dr Who
dank voor je reactie

klopt dat systemen door elkaar zijn zowel FAT32 als NTFS , waar ik het vandaan wil halen is van een Linux machine enn over wil plaatsen op een NTFS geformateerde schijf ,zijn hiervoor mogelijkheden


groet
 
Geplaatst door DrWho
Je hebt FAT32 en NTFS systemen aan elkaar geknoopt, FAT32 heeft een limiet van 2 GIG, NTFS niet, als je dus een file van b.v. 4GIG overpompt dan loop je bij het bereiken van de FAT32 limiet vast op 2 GIG

Sorry maar je info klopt niet. FAT32 heeft een max bestandsgrote van iets minder dan 4Gig, geen 2. En ook NTFS zit aan een max bestandsgrote.
 
dank voor je reactie ,weet ik i.i.g. dat het tot 4 Giga moet lukken nu nog hoe???
 
dank voor je reactie ,weet ik i.i.g. dat het tot 4 Giga moet lukken nu nog hoe???
 
filetransfer > 4 Gb

Ik heb al verschillende FTP progs geprobeerd en uiteraard ook de standaard windows methoden nog GEEN succesvolle oplossing

Splitsen van een bestand is geen optie, het datablock moet uit één stuk blijven

Zou toch moeten kunnen om een datastream te krijgen van de ene HD naar de andere HD , waar ligt de beperking ???
 
Als je je netwerk goed geconfigureerd hebt staan zou het moeten werken zonder ftp, maar hier ben ik ook geen held in helaas.

Ik heb dit een maat zien doen mbv remote administrator, ook via een router, misschien kun is dit ook een optie.
http://www.famatech.com/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan