files gevonden in tweaknow regcleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

oskarrrrrrrrrr

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2006
hoi,

ik heb sinds kort regcleaner van tweaknow, en durf bepaalde bestanden die gevonden worden niet te verwijderen.
de bestanden staan bij het blauwe schildje dus hij herkent ze niet.

het zijn de 7 hier onder genoemd:

admwprox.dll (5x)
deskpan.dll
cdooff.dll

weten jullie misschien of ik deze key's veilig kan verwijderen?

ik hou niet van dingen op mijn comp. waar ik niks van af weet:o

bedankt alvast,
greetz oskarrrrrrrrr

oskarrrrrrrrrr zei:
hoi,

ik heb sinds kort regcleaner van tweaknow, en durf bepaalde bestanden die gevonden worden niet te verwijderen.
de bestanden staan bij het blauwe schildje dus hij herkent ze niet.

het zijn de 7 hier onder genoemd:

admwprox.dll (5x)
deskpan.dll
cdooff.dll

weten jullie misschien of ik deze key's veilig kan verwijderen?

ik hou niet van dingen op mijn comp. waar ik niks van af weet:o

bedankt alvast,
greetz oskarrrrrrrrr

Onduidelijk bericht hoor. Je hebt het over een registercleaner, maar die wil bestanden verwijderen? In het register staan geen bestanden, alleen verwijzingen naar bestanden.

Die dll-bestanden zelf moet je in ieder geval niet verwijderen, want die zijn alledrie van Microsoft en legitiem.

Als het om verwijzingen in het register gaat en niet om de bestanden zelf, dan zou het kunnen dat die register-entries wel verwijderd mogen worden. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, aangezien ik niet weet om welke register-entries het gaat. Mijn advies: blijf er gewoon vanaf. Registercleaners dragen zelden bij aan het beter presteren van de pc (wat de reclamepraatjes ook mogen beloven) en je wilt niet weten hoeveel problemen worden veroorzaakt door het gebruiken van dat soort programma's.

Blijf van het register af, als je er geen verstand van hebt. ;)

je hebt gelijk. dat was een foutje...... het zijn verwijzingen...

1 van de items is:

Path
HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{29ff67ff-8050-480f-9f30-cc41635f2f9d}\InprocServer32

Value(s)
admwprox.dll

De zalige, voor mensen leesbare, niet in een immer zwellende klont veranderende, begrijpelijke, van commentaar voorzienbare, vaak goed gedocumenteerde, vanaf de console benaderbare, prettig werkende, de gebruiker niet als een idioot behandelende, manier van instellingen en dergelijke opslaan voordat het register bestond. Daar werkte programma's mee voor windows 95 en werken programma's mee onder unix systemen (al heten ze dan geen .ini maar wonen ze in /etc of de gebruikers home directory meestal)

maarre........ weet iemand wat ik nou met mijn eerdere vraag moet?

wel of niet verwijderen?

bvd. oskarrrrrrrrrr

oskarrrrrrrrrr zei:
maarre........ weet iemand wat ik nou met mijn eerdere vraag moet?

wel of niet verwijderen?

bvd. oskarrrrrrrrrr

Die vraag heb ik al beantwoord.

Gewoon van die register-entries afblijven. Met het verwijderen ervan bereik je niets. De kans is bovendien groot dat het entries zijn die vanzelf weer terugkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan