Files van 704 op een 700mb schijfje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kersje

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Ik kom dus net 2 mb te kort, want ik kon maximale 702 ofzo, maar mijn vraag is dus of er een manier om dit toch erop te kunnen gooien, anders weer splitsen in 2 cds waar ik weer de helft geen data op heb, beetje zonde

grs kers

Ja dat kan, dan zal je een overburncd moeten maken. In het algemeen is 4MB overburnen nog wel te doen.
Als je nero gebruikt: ga naar preferences (voorkeuren) en schakel onder expert settings overburn aan en geef dan aan dat er 4MB overburn toegestaan is.

er staat alleen aantal min bij CD, bij dvd staat er hoeveel maxmaal op dvd kan: 4600mb , geen maximale overburn

Als het om data gaat waarom zip je bepaalde files dan niet?
Worden die files kleiner en past het er wel op.

had ik ook wel aangedacht, maar het zippen duurt al 30min+ , als ik ze wil gaan bekijken, moet ik weer unzippen en dan heb ik geen zin om weers 30 min te gaan wachten voor ik het kan bekijken :S

Zie voorbeeld:
attachment.php

Bijlagen

• image1.jpg
    image1.jpg
    67,8 KB · Weergaven: 139
Die overburn is toch niet altijd 4 mb?
Volgens mij is dat verschillend en per cd anders.

hhmmm weet niet, ben nieuw met dit soort dingen :P ik heb een cd-r van Imation 700mb/80min

Weet misschien iemand hier nog een oplossing voor, probleem is dat ik de volgende eps al heb gebrand :S anders had ik het op een DVD kunnen doen maja ben zo dom geweest om het alvast te doen :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan