filetjes weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

stef34

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Hoi,
ik heb een klein probleempje. Ik heb een week geleden al mijn snelkoppelingen die ik op het bureaublad had staan verplaatst naar mijn start balk, om een mooi leeg buereaublad te krijgen. Hier had ik ook .txt filetjes en word filetjes staan die ik opgeslagen had naar mijn bureaublad. Nu ik deze filetjes naar de start balk verplaatst heb en ze aanklik, dan geeft het aan dat de snelkopellingen ontbreken . Ik ben bang dat ze nu dus weggegooid zijn, of is er nog een mogelijkheid dat ik ze terug kan halen. Wie kan miji helpen?

Groeten!

Misschien een simpel antwoord maar het proberen waard; Gebruik de zoekfunctie en zoek eens op de bestandsnamen. Ik hoop dat je de bestandsnamen nog weet.

Maak 1 nieuwe Map aan,geef die een naam.
En maak nieuwe snelkoppelingen ervoor,en plaats ze dan in die MAP.
Blijft je scherm verder mooi schoon.

Hoi,
ik heb een klein probleempje. Ik heb een week geleden al mijn snelkoppelingen die ik op het bureaublad had staan verplaatst naar mijn start balk, om een mooi leeg buereaublad te krijgen. Hier had ik ook .txt filetjes en word filetjes staan die ik opgeslagen had naar mijn bureaublad. Nu ik deze filetjes naar de start balk verplaatst heb en ze aanklik, dan geeft het aan dat de snelkopellingen ontbreken . Ik ben bang dat ze nu dus weggegooid zijn, of is er nog een mogelijkheid dat ik ze terug kan halen. Wie kan miji helpen?

Groeten!

Is het niet zo dat je alleen maar snelkoppelingen in die balk hebt geplaatst, en de daadwerkelijke bestanden hebt weggegooid?
Per ongeluk?

Is het niet zo dat je alleen maar snelkoppelingen in die balk hebt geplaatst, en de daadwerkelijke bestanden hebt weggegooid?
Per ongeluk?

Nee, dat heb ik zeker niet gedaan. Ik heb het precies zo gedaan hoe ik het heb vermeld,met de verwachting dat ze daar gewoon geopend konden worden.

Nee, dat heb ik zeker niet gedaan. Ik heb het precies zo gedaan hoe ik het heb vermeld,met de verwachting dat ze daar gewoon geopend konden worden.

Vreemd..
ik heb een klein probleempje. Ik heb een week geleden al mijn snelkoppelingen die ik op het bureaublad had staan verplaatst naar mijn start balk, om een mooi leeg buereaublad te krijgen. Hier had ik ook .txt filetjes en word filetjes staan die ik opgeslagen had naar mijn bureaublad. Nu ik deze filetjes naar de start balk verplaatst heb en ze aanklik, dan geeft het aan dat de snelkopellingen ontbreken .

Wat ik dus begrijp is dat jij ze neergezet hebt NAAST de knop START. Klopt dit?

Dan heb ik twee dingen voor je:

1. Ga eens naar de map: C:\Documents and Settings\%UserProfile%\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch ==> Komen ze daar voor?

2. Gebruik jij het programma HitmanPro?

Vreemd..

Wat ik dus begrijp is dat jij ze neergezet hebt NAAST de knop START. Klopt dit?

Dan heb ik twee dingen voor je:

1. Ga eens naar de map: C:\Documents and Settings\%UserProfile%\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch ==> Komen ze daar voor?

2. Gebruik jij het programma HitmanPro?

Sorry voor het laat reageren, ff weg geweest. Maar allebei de punten beantwoord ik met nee, en...........
ik weet al wat ik fout heb gedaan! Een hele stomme wel te verstaan!
Ik heb de filetjes gesleept naar de taakbalk, net zoals al die progjes met de veronderstelling dat ze daar geopend konden worden. Kan ook wel aangezien die progjes allemaal een "snelkoppeling" zijn naar een verwijzing ergens anders op de comp. Die filetjes zijn dus ook snelkoppelingen naar het bureaublad. De originele snelkoppelingen op het bureau blad heb ik wel verwijderd. Stom!:o
Ik ga nu proberen om via het progje "Get data back" Of ik de filetjes terug kan vinden.
Iedereen in ieder geval bedankt voor het reageren.

Groeten.

ik weet al wat ik fout heb gedaan! Een hele stomme wel te verstaan!
Ik heb de filetjes gesleept naar de taakbalk, net zoals al die progjes met de veronderstelling dat ze daar geopend konden worden. Kan ook wel aangezien die progjes allemaal een "snelkoppeling" zijn naar een verwijzing ergens anders op de comp. Die filetjes zijn dus ook snelkoppelingen naar het bureaublad. De originele snelkoppelingen op het bureau blad heb ik wel verwijderd. Stom!:o
Ik ga nu proberen om via het progje "Get data back" Of ik de filetjes terug kan vinden.
Iedereen in ieder geval bedankt voor het reageren.

Groeten.

Dat is dus toch precies wat ik in mijn eerste bericht al veronderstelde ;).

XP_PC zei:

Jij zei toen:
Stef zei:
Nee, dat heb ik zeker niet gedaan

Succes met het terughalen trouwens :).

klopt, sorry! Ik had toen gedacht dat ik de originele snelkoppelingen gesleept had naar de taakbalk. en dus gelijk van het bureaublad weg waren. Maar bij opnieuw proberen, kwam ik er dus achter dat dat niet het geval was. Het is niet anders. Toch bedankt, weer wat geleerd!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan