Hallo,
Ik heb een probleem welke ik niet opgelost krijg:
ik beheer sinds kort een website. de website is gebouwd door iemand die er geen tijd meer voor heeft.
Nu heeft hij Filezilla op mijn laptop geinstaleerd en werkt het allemaal prima zolang ik bij mijn schoonfamilie op de wifi zit. Nu kwam ik thuis en probeerde weer in te loggen op de gebruikelijke manier (op de zelfde laptop). maar lukt dit niet.
Ik weet eigenlijk zeker dat het probleem in m'n wifi zit aangezien hij op mijn telefoon de website via wifi niet opent maar via 4G is de website normaal te bereiken.
even samengevat:
-website is via wifi niet te bereiken in mijn browser
-via filezilla kan er via mijn thuiswifi geen contact worden gemaakt met de server van dezelfde website
-via 4G op m'n telefoon wel, via de wifi niet.
- ik heb een experiabox v8
dit is de melding die ik in filezilla krijg
15:19:52 Fout: Verbinding verloren
15:19:52 Opsporen: CFtpControlSocket::ResetOperation(2114)
15:19:52 Opsporen: CControlSocket::ResetOperation(2114)
15:19:52 Fout: Kan niet verbinden met server'
ik hoop echt dat iemand me kan helpen aangezien ik er echt niet meer uitkom.
Ik heb een probleem welke ik niet opgelost krijg:
ik beheer sinds kort een website. de website is gebouwd door iemand die er geen tijd meer voor heeft.
Nu heeft hij Filezilla op mijn laptop geinstaleerd en werkt het allemaal prima zolang ik bij mijn schoonfamilie op de wifi zit. Nu kwam ik thuis en probeerde weer in te loggen op de gebruikelijke manier (op de zelfde laptop). maar lukt dit niet.
Ik weet eigenlijk zeker dat het probleem in m'n wifi zit aangezien hij op mijn telefoon de website via wifi niet opent maar via 4G is de website normaal te bereiken.
even samengevat:
-website is via wifi niet te bereiken in mijn browser
-via filezilla kan er via mijn thuiswifi geen contact worden gemaakt met de server van dezelfde website
-via 4G op m'n telefoon wel, via de wifi niet.
- ik heb een experiabox v8
dit is de melding die ik in filezilla krijg
15:19:52 Fout: Verbinding verloren
15:19:52 Opsporen: CFtpControlSocket::ResetOperation(2114)
15:19:52 Opsporen: CControlSocket::ResetOperation(2114)
15:19:52 Fout: Kan niet verbinden met server'
ik hoop echt dat iemand me kan helpen aangezien ik er echt niet meer uitkom.