Filezilla wil mijn site niet vernieuwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladycreative

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Ik wil graag mijn website uploaden. Verversen. Helaas veranderd er helemaal niets op de site.
www.my-imagine.nl.

Het filmpje van filezilla en handleidingen ook al nagezocht....geen oplossing gevonden..
Iemand kennis hiervan ??

Blijft wel aangeven dat bestandoverdracht succesvol is.. persoonlijk vind ik m helemaal niet succesvol.. :-(

Laatst bewerkt:
upload je alles wel in de goede map? vaak staat er een public_html map waar je al je bestanden in moet zetten

verder kunnen we natuurlijk niks met je vraag als je niet even een screenshotje oid plaatst van wat je probeert.

zoals je ziet staat je website nu in een mapje private, logs en daarna de naam van je website... dit zou niet moeten kloppen, als je omhoog gaat (naar de /) zouden er meerdere mappen moeten staan, waaronder ook public_html

je zou in ieder geval eens kunnen proberen om

of; je index pagina te uploaden op gelijke hoogte met de /, dus niet in het mapje private/logs/
of; een mapje public_html aan te maken op dezelfde locatie als 1. en daar je index pagina in te zetten

Beiden geprobeerd maar geen veranderingen.. zie hier screenshot 2.jpg
Vond het van de mapjes ook al raar.. moet een public map zijn idd..

het is overigens public_html, maar mocht dat ook geen verschil maken zou je eens contact met je host provider op kunnen nemen om te vragen op welke locatie jij de site zou moeten uploaden

screenshot 3.jpg
Contact gehad met mijndomein. public, sites dan domeinnaam. Volgens mij heb ik dat nu toch ook gedaan?
Toch zet ik iets in de verkeerde map. Maak daarnaast gebruik van Dreamweaver CS5.

Bijlagen

• screenshot 3.jpg
    screenshot 3.jpg
    100,4 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
heb je dat mapje onder public_html zelf gemaakt of heeft je host die opnieuw neergezet? in het laatste geval vermoed ik dat je website daarin zal moeten.

het is voor mij een beetje lastig uit te leggen, aangezien ik het zelf niet kan testen, maar je zou kunnen proberen een index file in elk mapje te plaatsen en vervolgens te kijken of de website verandert, doet hij dit dan kan je 1 voor 1 de index files verwijderen en kijken welke gevolgen heeft voor je website.

Wow...berkery....toppie!! Thanks!!! Ik ga het allemaal even nakijken. Zodat ik het zelf natuurlijk ook snap..
Hier ben ik zoooo blij mee!!

Ik heb eea even nagekeken en nu zie ik ook wat ik verkeerd had gedaan. Thanks voor uw hulp !!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan