film afspelen: radeon naar TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

theodosius

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
hallo allemaal

Ik heb een Radeon HD 4670. Deze heeft een TV-out (S-Video) met 7 pennentjes. Ik heb hier een verloopkabeltje opgezet met 4 pennentjes. Deze verbonden met een S-video scartkabel naar mijn TV (geen digitale, zo'n oude 'dikke').

Krijg alleen de achtergrondfoto van m'n 1e monitor (heb er twee) op het TV-scherm; dus niet wat er 'live' op de monitor te zien is
Wil graag film afspelen van PC naar TV.
Kan iemand mij helpen

dank theodosius

Hoe heb je het ingesteld? Als je film op je TV wil zien, zul je deze als hoofdmonitor moeten instellen.

Ik weet het niet zeker maar heb je ook de instelling Cinemamodus ?
Daar kan het volgens mij wel mee , met mijn X1650 in ieder geval wel.

hallo crash

't Is allemaal reuze spannend.

Ik heb twee schermen (monitoren) en tussen de uitgangen voor de monitoren op m'n videokaart de TV-out.

- Nu lijkt het wel dat ik niet de twee monitoren draaiend kan houden en daarnaast de TV een film laten afspelen?

Ik heb van de tweede monitor (die ik dus tijdelijk inwissel voor TV) de hoofdmonitor gemaakt.
En JA, de film speelde zich af; los van allehande kleinere (?) dingetjes die mogelijk bijgesteld kunnen worden.
- Wel moet ik nu met m'n muis via het slechte TV-beeld manouvreren. Niet handig.
Kan dit nog anders?

- Kan ik m'n vroegere hoofdmonitor als extended aan de tweede monitor= nu hoofdmonitor= TV hangen en daarop toch controle over m'n normale computerwerk houden?

dank
theodosius

Even checken dat ik je goed begrijp

Je hebt 2 monitoren en 1 televisie
Je wilt de televisie een film laten afspelen maar de andere 2 monitoren tegelijkertijd kunnen gebruiken voor andere dingen ?

Begrijp ik het zo goed?

dank Mr Skyline voor je reactie.

Ja, je begrijpt het goed. Voor videokaart zie voorheen.

vr gr theodosius

Ik ben bang dat het onmogelijk is

Je kunt wel 2 monitoren ( of natuurlijk 1 monitor en TV ) gebruiken. Klonen of uitrekken
3 zal helaas niet lukken , tenzij je er een splitter tussen doet. Maar dan kloon je het dus en dat is volgens mij ook weer niet de bedoeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan