film branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jernie

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2004
Hoi,

Ik heb een film op de computer staan en deze wil ik op een cd branden, om af te spelen om mijn DVD, maar nu is deze te lang. Ik heb dus nu een probleem. Wie o wie kan mij hiermee helpen.

Groetjes.

Ja, ik kom net 13,7 mb tekort. Ik kan dat programma niet downloden

kwaliteit wordt wel minder met dvdshrink, kun je beter dus splitsen met Nandub. Zoek anders ff op google naar nandub, kom je vast wel een link tegen die werkt.

Heb het programma DVD Shrink gevonden, maar is die ook in het nederlandstalig???
En nandub is die ook nederlandstalig??
Ik ga nu zoeken

Kwaliteit wordt (iets) minder inderdaad, maar kan jij het zien?
Pas als ik 3 film op 1 DVD probeer te krijgen krijg ik blokvorming in het beeld, e.a. hangt natuurlijk ook af van de kwaliteit van het bron materiaal.

Nederlandse handleiding

Laatst bewerkt:
Dank je wel, ik heb het programma dvdshrik op mijn computer, en ook de ned. handleidin gelezen, maar nu kan ik de film op mijn harde schijf niet openen. Kun je me vertellen wat ik nu moet doen????

Groetjes

Wat is de extentie van je film bestand?
.Avi, Mpeg, Iso... ?

Hoi Withaar,

Het is een: dvdrip.divx.cf.avi dit staat achter de film.

Groetje jernie

Voor je een Avi file op een CD (Mini DVD) of DVD kunt branden om deze af te spelen op een DVD moet er nog (heel) wat gebeuren.

Kijk hier eens voor wat handleidingen om dit te doen.

Laatst bewerkt:
bedankt, maar ik snap er nog niets van. Het enige wat ik wil is een bestand wat ik op de computer heb staan verkleinen, maar niet wat ik op een dvd of cd heb staan.
Hoop dat je me kunt helpen

Jernie

Wat jij wilt, zal niet lukken.
Je praat nml over een DIVX bestand, dat is mpeg 4, een dvd speler ( stand-alone ) kan deze niet afspelen omdat deze mpeg 1 / mpeg 2 alleen aankan, tenzij je natuurlijk een DIVX/ DVD player bezit.

Daarom verwijst Withaar je naar die site, zodat je de divx kan omzetten naar een vcd / svcd.
Na de omzetting zal het bestand ook groter worden, en zal je het op 2 cd's moeten zetten.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan