film branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

naomi23

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2004
beste mensen ik wil leren hoe je een film brand op dvd en ik heb gister al een film van internet afgehaald maar ik heb al met nero zitten klooien maar ik weet niet hoe het werkt kan iemand mij vertellen hoe ik een film op dvd kan branden en wat ik aan moet klikken in het menu van nero of heb iemand een ander brand programma wat het ook goed doet
:thumb:

ten eerste wat voor file heb je ??

is het een mpeg file een avi file zijn het dvd files zoals vob,bup,ifo of is het misschien een image file als een img , iso , bin en cue ??

je zult even iets meer informatie moeten geven voor we een duidelijk antwoord kunnen geven.

films branden

beste ron
Wat ik kan zien is het een avi file en er staa bij video fragment.verder kan ik niks zien

alsje naar windows verkenner gaat en dan boven in naar extra -> map opties -> tabblad weergave daar kun je als het goed is een vinkje weghalen bij bekende bestands extensies verbergen.

als je dat gedaan hebt zou windows de extensie van dit file moeten weergeven.

is het een avi of mpeg file dan zou je eens kunnen kijken op http://wintips.filmt.nl voor een uitleg hoe je van een avi / mpeg naar dvd kan gaan.

ik heb precies gadaan wa jij zei maar waar moet je nu op letten als je een film download bepaalde codes of iets.

codecs heb je bij bijna iedere avi ( divx ) film nodig.
Het is gewoon afhankelijk hoe iets aangeboden wordt.

ik ben net nieuw hier dus weet nog niet goed hoe het allemaal werkt
maar kan iemand mij dan helpem asjeblieft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan