Film Download Programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Funboy

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2008
Wat is de beste download programma? Het liefst niet duurder dan 10 euro. Met nederlandse ondertiteling.

Dat gaat dus niet werken aangezien je provider nieuwsgroepen dient te ondersteunen. Welke provider heb je?

Dat gaat dus niet werken aangezien je provider nieuwsgroepen dient te ondersteunen. Welke provider heb je?

Je kan toch gewoon een pay server nemen.....
Staat verder los van je provider. Eweka kan je nemen voor 7.50 per maand en werkt perfect.
Er gaat niks boven Usenet/nieuwsgroepen.

Ik reageer op het feit dat Bertus zegt dat het gratis is. Tuurlijk kan je een payserver nemen, maar het is niet gratis.

als je provider het ondersteund is het gratis punt uit

Laatst bewerkt door een moderator:
Okay, verkeerd begrepen maar inderdaad afhankelijk dan van je provider. Zit je toevallig bij Ziggo dan zit je goed want die heeft een aardige server gratis. Het is niet zo snel als Eweka en heeft een lagere retentie maar voor de rest wel aardig.
Ik hou het toch bij Eweka aangezien ik een 50 mb aansluiting heb.

als je provider het ondersteund is het gratis punt uit

Daar heb je gelijk in, hier een overzicht van providers die het ondersteunen.

Caiway -news.caiway.nl
KPN -news.kpnplanet.nl
Online -news.online.nl
Tele2 -news.tele2.nl
Tweakdsl -news.tweaknews.nl
Xs4all -newszilla.xs4all.nl
Zeelandnet -highwinds.zeelandnet.nl
Ziggo -news.ziggo.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn provider is ziggo, maar hoeveel moet ik betalen? Ik bedoelde eenmalig max 10 euro, aangezien er ook gewoon gratis progjes zijn!

Ziggo voert gratis nieuwsgroepen, volg de tutorial van bertus en je kunt aan de slag.

Ziggo voert gratis nieuwsgroepen, volg de tutorial van bertus en je kunt aan de slag.

Bertus heeft niet veel gezegd, alleen een link gegeven. Het is heel ingewikkeld, is er echt geen simpeler programmaatje? want straks is die er wel en heb ik dat allemaal voor niks gelezen!

Ik vind het niet ingewikkeld, kwestie van goed lezen. Er is geen even goed alternatief.

Het is niet moeilijk en ik zal beknopt uitleggen waar het op neer komt.

1. Je gaat naar een NZB site ( site waar ze NZB bestanden aanbieden)
2. Je zoekt je film en download het bijbehorende NZB bestand
3. Je opent deze met bijvoorbeeld Grabit ( wel Grabit even instellen)
4. Grabit download de film, pakt hem uit en repareert waar nodig
5. Je film staat klaar om te branden hetzij als image of als Video_TS bestand

:thumb:

Wat vooral lastig is is het configureren van Grabit.

Wat vooral lastig is is het configureren van Grabit.

Inderdaad, ik heb al een probleem. Wat moet ik precies invullen bij server properties? Ik heb ziggo. Als ik wil downloaden krijg ik het foutbericht: Error while selecting group: 480 Authentication required.

Je moet invullen:

news.ziggo.nl

En blijkbaar, aangezien ze om een authentication vragen een wachtwoord. Dit wachtwoord zou je moeten hebben gekregen van Ziggo. Als je dit niet hebt kan je een support aanvraag doen.

Als het echt niet wil lukken kun je altijd nog Torrents gebruiken, maar ik raad dit af aangezien de kwaliteit en de downloadsnelheid van de torrents sterk varieren.

EDIT: Na googelen:

hostnaam: news.home.nl of news.ziggo.nl
poort standaard op 119 laten
accountnaam: je hoofd-emailadres inclusief het @home.nl of @ziggo.nl
password: het password van het emailadres waar je mee inlogt

Laatst bewerkt:
Je moet invullen:

news.ziggo.nl

En blijkbaar, aangezien ze om een authentication vragen een wachtwoord. Dit wachtwoord zou je moeten hebben gekregen van Ziggo. Als je dit niet hebt kan je een support aanvraag doen.

Als het echt niet wil lukken kun je altijd nog Torrents gebruiken, maar ik raad dit af aangezien de kwaliteit en de downloadsnelheid van de torrents sterk varieren.

EDIT: Na googelen:

Ik gebruik die e-mail adres nooit, waar kan ik vinden wat mijn e-mail adres is en mijn ww?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan