Film Download Programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zult op het begin toch wel een brief hebben gekregen met een e-mail adres en wachtwoord? Dat is niet meer dan normaal.

Die staat op de brief van je provider of op je factuur.

Aangezien je net zei dat je geen brief had zou ik een factuur gaan opzoeken inderdaad.

Kan wel, maar ben bang dat je deze niet op die manier krijgt ivm security.

Oke, kan iemand mij helpen!!!!!!

Help mij door te vertellen wat ik moet intypen bij server properties, als ik daar mijn
e-mail adres en ww in moet vullen, wil ik weten hoe ik aan dat ww kom!!!
Als iemand hiermee bekend is, kan hij het mij dmv Teamviewer uitleggen?
Of een bericht?

En als je die niet meer hebt dan schriftelijk aanvragen.
Telefonisch doe men het niet wat logisch is natuurlijk.
Overigens hadden we dat al gezegd.

Laatst bewerkt:
Uit nieuw topic
Ellasar zei:
Dat is helemaal afhankelijk van welke nieuwsgroepen provider je wil gaan gebruiken.

Is dat een betaalde variant (eweka en zo) of 1 bij je internetprovider (ziggo ofzo)
Uit een andere post begrijp ik dat je bij ziggo wil downloaden.
In die andere post word het ook al helemaal uitgelegd maar ik zal het hier nogmaals opgeven:

De server is: News.ziggo.nl
De poort is: 119
Gebruikersnaam Email: volledige email adres van ziggo
Wachtwoord: het wachtwoord dat bij het emailadres hoort.

Indien 1 van deze gegevens niet bekend is kun je dit opvragen bij ziggo
Daarvoor zul je onder andere waarschijnlijk je klantnummer moeten hebben. deze kun je indien je de brief van ziggo weggegooit hebt ook kunnen achterhalen op hetr afschrift van je bank waarmee je de ziggo rekening betaald

Aangezien Ziggo Digitale facturen heeft vermoed ik niet dat je daar bij kan (heb je ook je ww voor nodig. Maar zoals gezegd, staat wel op je bankafschrift

Als je dat e-mail wachtwoord ergens hebt ingevuld (in Outlook, Oulook Express, Windows Mail etc.), dan kun je hier tools vinden die je kunnen helpen het wachtwoord weer te kunnen zien.

Programma's die wellicht jouw e-mail wachtwoord kunnen tonen op die pagina zijn:
Mail PassView
Protected Storage PassView
Evt. in laatste instantie: SniffPass Password Sniffer, die je inzet zodra je je e-mail programma opstart en dan het wachtwoord uit de communicatie vist.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan