Film gedownload maar geen geluid:( HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

afkeV

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Ik heb via azureus de film happy feet gedownload.. dit zijn video Ts bestanden ( ifo bup en vob bestanden ) alleen nu heb ik wel beeld maar er zit geen geluid bij :( weet iemand misschien wat ik hieraan doen moet zodat ik er weer geluid bij krijg ? heb ook al op dvd gebrand alle video bestanden naar nero gesleept en gebrand maar steeds geen geluid.. kan het ook komen omdat ik alleen de videobestanden er naartoe heb gesleept ?of moet ik de bestanden omzetten naar avi of iets anders ?

En als ik nero open krijg ik ook geen 2 mappen waar iedereen het over heeft de video ts map en audio ts map,, die staan bij mij niet ik kan alleen video bestanden toevoegen kan het daar ook aanliggen doordat ik geen ifo bestanen kan toevoegen ?

Laatst bewerkt:
Download eerst die ac3 codec op de link hierboven, dan heb je waarschijnlijk weer geluid.

Die 2 mappen in Nero (video_ts en audio_ts) heb je alleen in ''Nero Burning Rom''. Dat zit in de volledige versie van Nero.

Je hebt zelf misschien alleen Nero Express en daar kan dat niet mee.

Gelukt?

Ik heb de gom player gedownload en ik heb weer geluid bij de film..:) alleen nu wil ik de film op dvd branden heb ik er dan ook geluid bij ?

Ik heb de gom player gedownload en ik heb weer geluid bij de film..:) alleen nu wil ik de film op dvd branden heb ik er dan ook geluid bij ?

De reden dat je in GOM player geluid hoort is omdat het programma alle video/audo codecs geintegreerd heeft.

Als je het op DVD wilt branden zal je nog steeds geen geluid hebben.

Ik raad je aan om FFDShow te installeren en tijdens de installatie gewoon steeds op next te klikken. Dit gebruik ik zelf ook en kan alles afspelen.

Download dit bestand en pak het uit en installeer het:

http://www.free-codecs.com/FFDShow_download.htm

Nu hoor je straks ook gewoon geluid in Windows Media Player e.d. als het goed is.

Gelukt?

Laatst bewerkt:
Ohkejj hartsikke bedankt..:) maar ik wil graag op dvd branden wat moet ik doen zodat ik ook op de dvd geluid heb zodat ik de film gewoon via een dvdspeler kan bekijken ?

Ohkejj hartsikke bedankt..:) maar ik wil graag op dvd branden wat moet ik doen zodat ik ook op de dvd geluid heb zodat ik de film gewoon via een dvdspeler kan bekijken ?

Installeer eerst maar eens FFDShow zoals ik net beschreven heb. Als je dit niet doet zal je nooit geluid in de film krijgen als je het op dvd brandt ;)

Als het geinstalleerd is probeer dan nog maar eens de DVD te branden met Nero op dezelfde manier zoals je al eerder hebt geprobeerd. (gewoon de bestanden .ifo, .vob. bup. enzo toevoegen via 'toevoegen')

Nu heb je vast geluid erbij

Gelukt?

ohkejj ik zal het proberen je hoort van me als het gelukt is..:D

ik heb het geinstaleers en heb nu geluid ook in windowsmediaplayer.. maar als ik dan iin nero het eindresultaat bekijk dat kun je bekijken hoor ik geen geluid klopt dat is dat altijd zo..? hoor je dan via de gewone dvd speler wel geluid ?

Probeer je pc eens opnieuw op te starten en probeer hetzelfde nogmaals.

Heb het zelf ook even geprobeerd met wat .vob bestanden en ik hoor wel geluid in daar bij het eindresultaat.

In wat voor programma voeg je de bestanden nu toe? Nero Vision? Nero Express?

Indien je Nero Burning Rom hebt is hier een link naar een pagina waar het precies opstaat:
http://extradvd.nl/html/nero.htm

?

ik gebruik nero smartstart.. ik klik dna op video dvd maken en dan rechts klik ik op film maken en sleep ik de bestanden naar het storyboard en dan volgende etc. en aan het ein dgeen geluid en ik heb hem toen gebrand maar op de dvd ook geen geluid..:( ik heb wel geluid in windows mediaplayer maar in de nero showtime vieuwer heb ik ook geen geluid..:S

ik gebruik nero smartstart.. ik klik dna op video dvd maken en dan rechts klik ik op film maken en sleep ik de bestanden naar het storyboard en dan volgende etc. en aan het ein dgeen geluid en ik heb hem toen gebrand maar op de dvd ook geen geluid..:( ik heb wel geluid in windows mediaplayer maar in de nero showtime vieuwer heb ik ook geen geluid..:S

Hoi!

Ik heb het ook geprobeerd hier thuis maar ik heb geluid bij elke film.

Als je in de gelegenheid bent om Nero opnieuw te installeren, zou ik dat doen en hetzelfde nog eens proberen.

Zo zal het vast weer goedgaan.
Mocht dit geen oplossing bieden dan zou ik het zo niet precies weten.

ik ben er al uit het kwam door mijn nero .. ik gebruikte nero startsmart en daarmee kun je niet alle bestanden toeveogen .. ik heb het nu gewoon via nero burning rom gedaan en heb er nu geluid bij..:D bedankt allemaal

ik ben er al uit het kwam door mijn nero .. ik gebruikte nero startsmart en daarmee kun je niet alle bestanden toeveogen .. ik heb het nu gewoon via nero burning rom gedaan en heb er nu geluid bij..:D bedankt allemaal

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan