Film kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
:) Gelukkig, .... het is niets illegaal aan die software en gebruik van ook niet verboden is enz.. Maar instructies vragen en van derden om die software te kunnen gebruiken of instructies hoe je mee omgaan moet zijn wel verboden enz..
Dus handleiding ( instructies hoe je een beveiligde DVD kopiëren kan ! ) hoe je mee omgaan moet, ... is beter van bedrijf of van betreffende software site te downloaden .
Wat ik mee zeggen wil die software zelf heb ik tig-talen keren gebruikt en benut en kan ik je verzekeren dat die 101% goed werkt en zonder moeite kan aan jouw eisen ook voldoen, je hebt iets verkeerd gedaan of iets niet goed tijdens kopiëren gehandeld enz.. er zijn ook meerdere factoren in kopieer sessie, dat van belang zijn en noodzakelijk zijn om tot gewenste resultaat te komen ... Die HD-Decrypter werkt dus zeker wel, en nog eens omdat hier om een beveiligde DVD film gaat, ik mag je helaas geen persoonlijke instructies over geven ..

Laatst bewerkt:
:) Geen een, mar je moet DVD decrypter hebben, en als je niet gebruiken wil wat ik je voorstelt heb of niet gebruiken kan moet je zelf onder term DVD decrypter zoeken dan, er zijn genoeg rond te vinden en net zoals ik zei meer kan ik je en mag ik je helaas niet helpen .
--------------------------
:( Wie weet, misschien hier iemand anders ?:confused:

Laatst bewerkt:
Tja, maar als ik met de dvd decrypter doe, dan zegt die dat de dvd beveiligd is...

:) Er zijn op internet nog steeds meerdere type's DVD decrypter's, moet je gewoon juiste vinden, ik mag je voor zoiets link niet :confused:geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan