film maken van je beeldscherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dimitri10011

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2006
goedemiddag allemaal,

ik wil een site gaan maken over bepaalde MMORPG's (massive multiplayer online role playing games) en daarbij een kleine previeuw maken...
maar voor die previeuw moet ik mijn beeldscherm "filmen" en dat opslaan en uploaden.
nu wil ik graag een programma (legaal of illegaal maakt me niet uit) die kan zorgen dat ik dat kan opslaan als een widows media player afspeelbaar bestand (.wmv ofzo)

wie kan mij hierbij helpen?????

bvd,
dimitri10011

Ik heb dit in het verleden gedaan met camstasia (www.techsmith.com)

Dit programma draait op de achtergrond mee en activeer je met een van te voren aangeven toestencombi. Nadeel is dat de frames opgeslagem moeten worden en zo je framerate van de game drastisch afneemt.

globe zei:
Ik heb dit in het verleden gedaan met camstasia (www.techsmith.com)

Dit programma draait op de achtergrond mee en activeer je met een van te voren aangeven toestencombi. Nadeel is dat de frames opgeslagem moeten worden en zo je framerate van de game drastisch afneemt.

ok ik zal het proberen en melden hoe of wat...

p.s. zit ik wel in het goede deel van helpmij.nl?

viper706 zei:
download gewoon Fraps.
www.fraps.com
De volledige versie is super!!
De trial neemt elke keer 30 seconden op.

:) fraps full version moet je kopen... nu ik een (illegale) crack heb van Camtasia Studio 3 neemt hij op zolang ik wil wanneer ik wil xD

regelement zei:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!

oeps inderdaad :$

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan