Film maken - welke software

Status
Niet open voor verdere reacties.

kymm51

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2010
Hallo,

Ik wil graag een film maken wat bestaat uit een 90 tal losse korte filmpjes en tussen de filmpjes door een PPT slide met muziek eronder. Welke software heb ik nodig? Ik ben echt helemaal niet thuis hierin... :s

Volgens mij kan dit wel met windows movie maker en als je alles wat ingewikkelder wilt maken met veel meer opties kan dit met adobe premier pro, die is wel erg duur of je moet hem via een andere weg bemachtigen, maar daar gaan we je niet op dit forum mee helpen.

dat Adobe Premiere heeft iemand me laten zien, maar daar kom ik geen slag verder mee helaas... :-( Met tutorials kwam ik er niet, dus die weer exit. Het is maar voor alleen deze keer en daarom dus geen dure programma's aanschaffen of complexe programma's. gewoon lekker simpel. Dus Windows Movie maker, oke, ik ga het proberen!

Is idd ingewikkeld programma, nou veel succes met WMM:thumb:

waarom de pro versie? Adobe premiere elements? werkt zeker zo goed voor de amateurfilmbewerker en is vrij duidelijk. Kost je volgens mij iets van een 80 euro, maar ik ben niet zeker

Om dat ik alleen daar ervaring mee heb gehad en met elements heb ik geen ervaring, kwam ook niet in mij op. En vond de versie van photoshop elements ook net niks

premiere elements zal wel zeker kunn wat hij vraagt. Maar zoals de naam al zegt is het natuurlijk wel minder dan de pro versie, maar daar zit ook een flink prijskaartje aan. (als je een keer zo'n filmpje moet maken kun je ook gewoon een 30-dagen trial downloaden van de adobe site. Dat kost geen geld en je hebt toch alle functies (voor 30 dagen))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan