Film ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
Berichten
1.388
hallo waar kan ik een ondertiteling vinden voor oceans 12 kan hem namelijk nerges vinden?
 
Is die al in de videotheek dan?
 
neej draait nog in de bioscoop maar the incredibles draaid ook nog in de bioscoop en dar staat wel een subtitle voor op internet
 
ik heb die subtitel gedownload maar dat sijn 3 bestandjes cd1 cd 2 en cd 3 maar is er niet ergens 1 bestand want k weet nie hoe ik dat moet doen om precies de ondertiteling te verderlen over 3 cd's
 
je kunt ook gewoon even wachten ;) meestal komen er wel subt files voor 1 cd en ook 2 cd uit

anders de subt samenvoegen met subsync tot 1 file en het daarna onder de film zetten.
 
uhmzz hoe werkt dat met subsync die subtitles samen voegen? subsync heb k al gedownload
 
ja maar dit gaat over 2 srt files maar ik heb dr dus 3
 
Geplaatst door kellemen
ja maar dit gaat over 2 srt files maar ik heb dr dus 3

ja en wat is het probleem dan ?? als je er 2 samen kunt voegen dan toch ook 3 of 4 ????

je doet het volgens de manier van subsync in word.
 
gebruik anders subtitle tool die is makkelijker dan.
 
uhmzz is er ook erges een handleidng van hoe je dat moet doen met subtitle tool want ben niet egd super goed in engels
 
in het zipje zitten de 3 delen samengevoegd tot 1 cd versie probeer deze eens.
 

Bijlagen

  • oceans.twelve.1 cd versie.zip
    39,7 KB · Weergaven: 19
het is gelukt maar nu heb ik dat bij sommige stukjes geen onder titeling is als er wat gezegd word.
 
dat kan aan het ondertitel file liggen en de manier waarop die gemaakt is.
sommige mensen vertalen niet alles als het ze te moeilijk wordt.
 
ohk iedergeval heel erg bedankt heb de ondertiteling in de in de film geset moest de film wel in 2e delen want heb nog geen dvd-rw maar ze werken allebij goed nu


groetjes roland
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan