film op android tablet bekijken

• Onderwerp starter Onderwerp starter luron
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

luron

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2011
Hallo,
Ik zoek me gewoon rot op Internet naar uitleg over hoe ik films op mijn android tablet kan bekijken. De uitleg is zo verschillend en tegensprekend dat ik het echt niet meer weet. Moet ik nu wel/niet mijn films eerst converteren, zo ja naar welk formaat? Welke programma gebruik ik daarvoor het best?
Ik zou graag mijn films op mijn SD kaartje plaatsen of op een externe HD en die dan via USB aansluiten op de tablet. Kan dat?
Hartelijk dank bij voorbaat.

Bedankt voor je reactie maar ik geraak er nog niet.
Ik heb dus VLC geinstalleerd op mijn tablet. Ik heb vooraf mijn DVD-film via mijn laptop met het programma DVD schrink verkleind (om een beetje ruimte uit te sparen) en dan de bestanden gecopieerd naar mijn tablet.
Ik heb de bestanden eerst gecopieerd naar mijn SD kaart van mijn tablet maar die kan ik niet openen met VLC, hij zoekt enkel in de map "movies". Ik heb dus mijn film naar die map gecopieerd. Daar vindt VLC de bestanden wel maar wil ze niet openen.(het zijn dus twee mappen nl. audio_ en video_TS, in video_TS zitten de *.VOB bestanden). Ik probeerde de bestanden te openen met Astro en kies dan VLC, maar VLC opent heel eventjes en sluit dan onmiddelijk.
Alvast bedankt.

het probleem zit bij het verkleinen van de film, je hebt het omgezet naar dvd bestanden. dus incl menu enz. je zou hem het best om kunnen zetten naar .avi of een ander video formaat.
met avi zal hij tussen de 700mb en 1 gb zitten ligt aan de film.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan