film op pc zetten met usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

OlGa1987

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2005
Berichten
60
hoi,
ik heb een probleempje, ik heb een canon mvx100i camcorder en ik wil natuurlijk mijn zelf gefilmde filmpjes op de pc zetten, nu heb ik al een firewire kaart, maar die werkt niet.
maar het is toch ook mogelijk om die films via de usb op je pc te krijgen? er gebeurt echter niets als ik mijn camera aansluit op de pc tenzij ik het schuifje van 'bandje' naar 'geheugenkaart' verschuif. de handleiding is ontzettend onduidelijk en ik kan alleen maar (niet gratis) bellen met canon, dus ik dacht ik vraag het hier. weet iemand dus hoe ik met mijn camera de beelden van het bandje via usb op de pc krijg?
bedankt!
 
Via USB heb je een slechtere kwaliteit. Ik zou toch de FIREWIRE kaart aan de praat zien te krijgen.
 
Wat is het probleem met de firewire kaart?
Misschien kunnen we je daar mee helpen, het inderdaad beter om deze te gebruiken.
 
ja over de firewire kaart had ik al eerder gepost, hij doet t simpelweg niet. hij wordt herkend door de pc, niks aan de hand. ik sluit de camera aan en doe de camera aan en er gebeurt helemaal niets.... volgens die andere post moest ik maar gewoon een nieuwe kaart kopen, dat heb ik nog niet gedaan.
 
Toevallig heb ik zondag net zo'n kaartje (ander merk) geïnstalleerd en het enige probleem wat ik tegenkwam staat ook in dat andere topic van je, de kaart in een ander slot steken en toen deed deze het weer.
Indien je dat gedaan hebt en de pc volledig up to date is zit er waarschijnlijk niets anders op dan een nieuwe kaart kopen, of in een andere pc proberen voor de zekerheid.
Je hebt geen garantie meer?

Voor de werkelijk vraag die je stelt kom je op deze oplossing uit denk ik.
Maar zoals eerder aangegeven is dit niet de ideale oplossing.
 
ja ik heb m al in alle slots gedaan en m'n pc is helemaal up to date en toch doetie het niet, maar het rare is datie het ooit 1 dag heeft gedaan. ik weenie of ik nog garantie heb....

oh en bedankt voor die usb kabel link... ik ga dnek ik toch maar voor een nieuwe firewire kaart
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan