Film van 9 ghz

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Ik heb een film gedownload van 9 ghz. Als ik die uitpak, krijg ik allemaal bestanden die ik in video_ts zou moeten zetten. Maar hoe weer ik nou precies wat ik op de een dvd moet zetten en wat op de andere? Of maakt dat niet uit? Kan ik het gewoon verdelen over 2 dvd's?
 
wat ik precies bedoel weet ik niet.. alleen weet ik wel dat het 2 x de normale vulling is voor een dvd..
 
Daancomp zei:
we mogen niet mer illegale dingen werken.....

Films en muziek mag je gewoon downloaden, hoor.:thumb:
Je mag het alleen niet aanbieden.:evil:

9 gb, in welke extensie? of op duallayer branden, indien mogelijk, of gaan knippen, maar dan moet je wel eerst de extensie weten.
 
Daancomp zei:
we mogen niet mer illegale dingen werken.....

Waarom heb ik het vermoeden dat jij de huisregeltjes niet goed gelezen heb
Zie hier klein stukje uit deze huisregels

Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
* Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Groeten Ed
 
het ziet er uit als bijgevoegd voorbeeld..
 
@Edvel,
uit de huisregels die je net geplaatst hebt:
Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

@DaanM,
Gebruik het programma "DVD Shrink" om de dvd te verkleinen, met dit programma kun je dingen eruit halen(talen bijvoorbeeld) en de film zelf laten comprimeren, zodat deze op een normale DVD5(4,5GB) past.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan