filmbestand op dvd zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

charley41

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2004
Berichten
137
Ik heb heb een filmbestand van bijna 4 gb gedownload en wil dit op dvd zetten. Met nero duurt het 11 uur en bijna bij het eind slaat de boel vast en moet ik de pc opnieuw opstarten. Is er ook een ander progr. wat het ook kan maar er minder lang over doet?
bvd
Charles
 
Wat voor extensie heeft dat bestand.
 
Geplaatst door charley41
Ik heb heb een filmbestand van bijna 4 gb gedownload en wil dit op dvd zetten. Met nero duurt het 11 uur en bijna bij het eind slaat de boel vast en moet ik de pc opnieuw opstarten. Is er ook een ander progr. wat het ook kan maar er minder lang over doet?
bvd
Charles

Dit schijnt goed te zijn, en is nog gratisch ook.

http://clickxmagazine.zdnet.be/download.cfm?id=37089
 
programma gedownload en geïnstalleerd, filmbestand gebrand maar is niet afspeelbaar op de dvd speler, ook niet op de computer. Het bestand zelf is wel via wmp te bekijken. Bij nero gaf het aan bijna 4 gb nodig te hebben. Het bestand zelf is 790 mb. De verdere gegevens van het bestand:
640x360 pixels
duur 1.51.36 uur
bitverwerkingssnelheid 192 kbps
geluidsindeling mpeg layer-3
frame snelheid 25 frames p/s
gegevenssnelheid 120 kbps
grootte beeldfragment 24 bits
vidoe compressie divx codec
Nog iemand een idee?
bvd
groetjes Charles
 
Heeft er misschien iemand een idee waar ik mee verder kan komen?
bij voorbaat dank
groetjes Charles
 
Via de e-mail werd mij een status voor deze vraag gevraagd te geven maar helaas kom ik niet verder. Kan er echt niemand me verder helpen?
Wat voor een brandprogramma's zijn er die een door mij gedownload filmbestand op dvd kunnen zetten zonder dat ik daar uren op moet wachten en dat ik het op een dvd speler af kan spelen?
Zie voor verdere info bovenstaande berichten.
Alsjeblieft, iemand?
bij voorbaat dank
Charles
 
wat voor extensie heeft het bestand?

is het een windows media player-bestand?

of .avi, of .mpeg oid.

In dat laatste geval zijn er veel omzetters te vinden, en moet je maar gewoon bij google invoeren:
.avi to .mpeg1

als het bestand dat je nu hebt dus .avi is, anders vervangen door de extensie die je wel hebt.

naar mpeg1 omdat dat waarschijnlijk door je dvd-speler wel wordt afgespeeld.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan