Filmbranden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Ik heb een film gedownload hij doet het goed het is een avi bestand en het is 703mb ik doe kopieer naar Cd-rw-station en dan zit ie daar beetje doorzichtig in druk ik erop en druk ik op deze bestand op cd zetten en dan komt dat wizard ding kun je hem een titel geven en dan volgende en dan zegt ie er bevind zich geen schijf in het station terwijl ik er een cd rw lege cd in heb gedaan:confused: hier wat meer info
Name Of Release: What Dreams May Come (1998)

Genre: Drama / Fantasy / Romance

Keywords / Theme:

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0120889/
IMDB Rating: 6.3/10 (12,625 votes)

FILE SIZE: 700MB

MAIN MOVIE VIDEO: Xvid Bitrate 773 kb/s Pal 25fps
Aspect Ratio: 608x256 (2.38:1)
AUDIO: 123 kb/s (61/ch, stereo) VBR LAME3.90
RUNTIME: 108 mins

SUBTITLES: None

ik denk zelf dat ik hem moet converten naar een ander bestand want met nero zegt ie dat ie het format niet ondersteund ofso kan iemand me een goeie converter aanraden

Laatst bewerkt:
Heb je het al eens geprobeerd met een andere cd-rom?
Staan de instellingen wel goed? (juist geselecteerde drive)
Heb je de drive al getest of hij nog wel werkt?
Heb je de juiste drivers?

Zoals de IT-Crowd het zou zeggen: "Have you tried turning it OFF & ON again"

Verplaatst cd/dvd-rom --->>> Brandsoftware

...

jah ik heb wel eens wat anderes gebrand maar geen film en jah ik heb de goeie driver gekozen want die ene kan ik niet kliken omdat er geen cd inzit en in welke ik het wel heb gedaan kan ik wel klikken en welke instellingen bedoel je?

Precies wat er staat. Ik heb je topic naar een betere sectie verplaatst. Het heeft niks met cd/dvd-rom te maken. Twee opties blijven er over, cd/dvd recorders of brandsoftware. De laatste lijkt me de beste sectie.

...

Precies wat er staat. Ik heb je topic naar een betere sectie verplaatst. Het heeft niks met cd/dvd-rom te maken. Twee opties blijven er over, cd/dvd recorders of brandsoftware. De laatste lijkt me de beste sectie.

jah ik dacht zelf aan ff converten en nog een keer proberen met nero maar naar wat voor een bestand

Laatst bewerkt:
Met Nero brand je een Divx(avi) bestand als data cd.(cd-iso)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan