"filmpje"aan het begin

Status
Niet open voor verdere reacties.

pepernoot

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
ik heb een into gemaakt voor mijn site (filmpje) en die wil ik eerst laten afspelen en dan pas kan je verder op mijn site.
hoe doe ik dat?

op de eerste pagina (index) plaatsen en binnen het filmpje een "skip intro" maken en als het filmpje aan het einde is wellicht dan direct de volgende pagina laten openen.

op de eerste pagina (index) plaatsen en binnen het filmpje een "skip intro" maken en als het filmpje aan het einde is wellicht dan direct de volgende pagina laten openen.

Niet helemaal juist je plaatst natuurlijk beter een skip intro om bij het klikken onmiddelijk naar je startpagina te gaan, maar dan speelt natuurlijk je intro helemaal niet tot op het einde. Buiten je 'skip intro' plaatst ook op het einde van je intro een button ENTER om de bezoeker dan de mogelijkheid te geven naar je startpagina te gaan.
Bedenk dat het plaatsen van een intro op de duur de bezoeker kan beginnen irriteren en dat je zo bezoekers wegjaagt van je website.
Mvg

ja maar....

ja maar ik wil eerst een filmpje en als ie is afgelopen moet hij automatisch naar de startpagina gaan.

hoe doe ik dat

tja, door een action script.
de laatste tijd gebruik ik flash niet meer zo dus ik heb even gekeken in cs4, maar kon het zo snel niet vinden. soort van: if (frame is loaded) get url (pagina waar die dan heen moet)

even googlen totdat iemand hier je verder van dienst kan zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan