Filmpje geeft halverwege foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

okke10

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2010
Ik heb afgelopen week wat filmpjes gemaakt op wintersport, nu is er een filmpje (.MOV) van 4 minuten wat in alle video players na 2.20 minuten een foutmelding geeft of stopt.

Bij alle andere filmpjes, stuk of 30 heb ik daar geen last van, zijn op dezelfde manier gefilmd en opgeslagen.

Nu heb ik 2 vragen,
Wat is dit en kan ik er nog wat aan doen zodat ik het hele filmpje kan bekijken?

En de andere vraag kan ik in een programma de 2.20 minuten eruit knippen zodat ik die wel kan gebruiken voor een compilatie? (dit lukt namelijk niet met Windows Movie Maker, omdat het filmpje ook hier een foutmelding geeft.)

Alvast bedankt

Download even: VLC media player. Speel het daar mee af. Probleem opgelost.
Hoef je ook niet te knippen / plakken.

Success.

Dat heb ik al. Met VLC media player stopt het beeld op 2.20 en wordt het geluid alleen maar ruis. De tijd van het filmpje loopt wel door, denk dus dat het 2e gedeelte van het filmpje lastig wordt. Zou alleen de eerste helft wel graag willen gebruiken.

Download camtasia . .. ..
Naar mijn idee is het filmpje corrupt 8-|

Dat ga ik dan maar proberen, wat houd dat corrupt in, dat het verkeerd is opgeslagen?

Iets in die richting.
Misschien werd het kaartje waarmee het opgenomen is te koud.
Is het mogelijk dat je het bestand upload ergens dat ik hem download. .. Misschien dat ik er zo 1.2.3. nog wat mee kan.

Dat zou zo maar kunnen dat het kaartje te koud is geworden. Het is me al gelukt met camtasia dus dat hoeft niet, toch bedankt voor het aanbod en de hulp, gebruik nu alleen de eerste 2.20 minuten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan