filmpje in frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disturbed

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Met digitale camera heb ik wat filmpjes gemaakt.

Deze kan ik alleen afspelen met quick time.
Nu wil ik een aparte pagina maken waar dit filmpje wordt afgespeeld.

Iemand enig idee hoe ik dit kan/moet doen??

en omdat niet iedereen quick time heeft, maakt dit voor de bezoekers uit als ze geen quick time hebben??

Wie helpt me beetje op weg......?.......

(embed src="filmpje.extensie" loop="-1")

Dit is een simpele html code waardor er een klein playertje op je site wordt gezet, plak dit in front page in de html-weergave.

modedit: heb de code een beetje aan moeten passen forum kon het niet helemaal lekker aan, (=< en )=>

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Wijnands

Het lijkt er op dat je de HTML code gewoon hebt ingetikt, daarom is er nu niets te zien.

Gebruik het hekje boven het invoerscherm als je de tekst wilt weer geven.

Code:
   Dit is een voorbeeld
              wat code doet
of type vierkanthaak CODE viekantkaak om te beginnen en vierkanthaak forward slash CODE viekantkaak om uit te zetten

Groet,

Eric.

Geplaatst door Wijnands
(embed src="filmpje.extensie" loop="-1")

modedit: heb de code een beetje aan moeten passen forum kon het niet helemaal lekker aan, (=< en )=>

Ik heb het geprobeerd, maar dit is niet de juiste code voor. Zou het misschien te maken hebben dat ik geocities gebruik?

Ik weet niet of dat gedoe allemaal iets heeft veranderd maar ik ga het nog eens proberen te posten, want bij mij doet ie het namelijk wel.

Laatst bewerkt door een moderator:
hmmm, als je hem zo bekijkt zie je niets, maar als je drukt op reageer op bericht zie je wat ik bedoel

Ja gaat niet echt lekker met dit topic......mijn vraag is nog niet opgelost...:(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan