Filmpje in powerpoint presentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Celine 12

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
hallo iedereen,

ik moet tegen volgende week een spreekbeurt doen en ik doe het over de olifant en ik zou heb een mooi filmpje gevonden van de olifant en zou dat dan graag in zo een powerpoint willen plaatsen, zou dat lukken en als dat lukt zou je het me dan willen uitleggen?

met vriendelijke groetjes,
Céline

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Celine,

In een vorige vraag is je al eens gevraagd een passende titel voor je vragen te verzinnen en daar heb je toen bevestigend op geantwoord en nu noem je je vraag weer zo maar "vraagje".....??

Dit zal weer aangepast worden maar nogmaals het verzoek voortaan een passend onderwerp bij je vraag te verzinnen......

en ik heb je kleur en titel aangepast.
De kleur was niet te lezen.....

moet je gewoon op link opslaan of kopieren?

met vriendelijke groetjes
Céline

eerst alles selecteren rechtermuisknop klik op kopieren ga naar powerpoint rechter muisknop ''in'' een tekstvak en klik op plakken.

-----------

is je vraag hiermee opgelost ? klik op : Vraag is opgelost ''rechtsonder''

eerst alles selecteren rechtermuisknop klik op kopieren ga naar powerpoint rechter muisknop ''in'' een tekstvak en klik op plakken.

-----------

is je vraag hiermee opgelost ? klik op : Vraag is opgelost ''rechtsonder''

is dat normaal dat er alleen maar tekst op komt?

Céline

dat kan maar gaat hij niet naart een site alsje erop klikt? anders moeten we het anders doen :thumb:

ik selecteer dus alles en dan kopieer ik het en dan plak ik het in powerpoint, maar dan komen er zo allemaal websites en daar geraak ik niet in, eigenlijk lukt het momenteel nog niet.

Céline

het is gelukt om te installeren maar hij vraagt een wachtwoord en een id, maar moet ik me dan registreren of zo?

met vriendelijke groetjes
Céline

neej dat is prima start is het programma is en vertel mij is wat er ingevult staat bij ID en w8woord? onder het vak ''wachten op sessie'' en nadat je het vertelt heb sluit niet het programa :thumb:

neej dat is prima start is het programma is en vertel mij is wat er ingevult staat bij ID en w8woord? onder het vak ''wachten op sessie'' en nadat je het vertelt heb sluit niet het programa :thumb:

er is een id ingevuld en dat is 471 089 409

Céline

er is een id ingevuld en dat is 471 089 409

Céline

oké die klopt en het wachtwoord ( staat eronder ) ''het wachtwoord veranderd telkens als je opnieuw het programa opstart daarom moet je hem niet sluiten ''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan