Filmpje in powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

loser180

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
IK heb een filmpje in power point maar hoe kan ik het geluid van het filpje weg krijgen en er een ander onder zetten
alvast bedank

Wat voor filmpje is het. Je zou het in een filmbewerkingspakket kunnen editen, renderen en dan terugplaatsen in PPT. Volgens mij kun je het niet in PPT zelf veranderen, maar dat weet ik niet zeker.

Misschien lukt het in MS Movie Maker. Zit standaard in Win XP, maar ik weet niet of je daarmee werkt.

Je zou het kunnen proberen met Pinnacle Studio. Dat gebruik ik om m'n films te bewerken. De film wordt als avi binnengehaald en vervolgens kan ik 'm wegschrijven (renderen) hoe ik wil. Hoge of lage Internetkwaliteit, MPEG4, video, DVD weet ik veel hoe het allemaal heet.

Er is in ieder geval een apart geluidsspoor waar je zelf ook geluid in kunt zetten. Er zijn vast meer van dit soort programma's die je kunt gebruiken, zoals bijvoorbeeld van Ulead. Weet niet hoe het dan heet.

Progjes zijn redelijk prijzig. Ik geloof 160 euri voor Studio 8 :(

Ik heb studio 7...maar als je met je vraag bedoelt of je een kopietje mag dan moet ik je teleurstellen. Bekijk de regels eens van dit forum. Je kunt natuurlijk wel op 2ehands.nl of bij marktplaats kijken of iemand een versie over heeft die die wil verkopen. Of je moet de tijdschriften met cd goed in de gaten houden. Die gaan eens in de zoveel tijd over filmbewerking, waarbij dan vaak een 30-dagen-versie of oudere versie cadeau wordt gedaan.

Ja, ik werk er niet echt veel mee, dus een must is het ook niet

Je kan als je xp draait het doen in movie maker
dan moet je je filpje importeren en je audio bestand.
dan sleep je je filmpje naar de tijdlijn en het audiobestandje en het knopje wat linksonderaan zit als je daar op druk krijg je een schuif en daar kan je kiezen of volume van audio bestand of van filpje of allebij, ik hoop dat het je lukt bij mij in iedergeval wel suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan