Filmpje in presentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

theemuts

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
36
Hallo!
Ik wil graag een filmpje in mijn presentatie zetten. dat een .avi filmpje. en als ik bij invoegen, film en geluid, film uit bestand klik op het filmpje dan krijg ik de melding:
'kan dit type geluid of film niet weergeven'.
Kan iemand mij helpen zodat het misschien wel werkt?
 
Ik ben wat verder gaan prutsen heb via opject invoegen een vak gekregen en ik kan inm wel het geluid van het filmpje horen, maar het beeld werkt niet.
dan zegt ie: video niet beschikbaar kan decompressor vids:mjpg niet vinden.

ik hoop dta iemand mij kan helpen
 
Heb je al geprobeerd het filmpje op te slaan als .mp(e)g?

Dit kun je doen in Windows Movie Maker (Start>Programma's>Bureau Acce>Windows Movie Maker)

Daar laadt je het filmpje en doe je bij Bestand "Opslaan Als..."

(dit is in XP ik weet neit of je een ander OS hebt?)
 
Hoi,
Al eens geprobeerd met het programmaatje G-spot, te achterhalen wat de codec is voor deze Avi.

http://www.headbands.com/gspot/

Ga naar bovenstaande website en klik op downloads, kies dan het exe-bestandje.
G-spot kan van zeer veel Avi's de Codec aangeven. weet je eenmaal welke dan Google je die er zo bij en kan je het filmpje waarschijnlijk wel afspelen in de Mediaplayer.

Groeten Bartie.
 
oke, bedankt!

maar heb ik veel aan de codec als ik hem wel gewoon in de windows media player kan afspelen?!
daar heb ik geen problemen mee, kan hem zowat (behalve in realplayer) overal mee afspelen, windows media player, quick time, windows movie maker.
ik krijg hem alleen niet in mijn presentatie want dan krijg ik die foutmelding.
 
oke, bedankt!

maar heb ik veel aan de codec als ik hem wel gewoon in de windows media player kan afspelen?!
daar heb ik geen problemen mee, kan hem zowat (behalve in realplayer) overal mee afspelen, windows media player, quick time, windows movie maker.
ik krijg hem alleen niet in mijn presentatie want dan krijg ik die foutmelding.
 
hmm en ineens werkt het om een .wmv af te laten spelen. geluid en beeld doen het prima. maar zodra ik hem naar een andere computer stuur dan beweegt het filmpje niet en dan hoor ik ook niets.
hetzelfde probleem met een geluidsfragment wat ik erin had gedaan.
weet iemand hoe dat te verhelpen is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan