Filmpje is niet te verwijderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

T-J

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2004
Berichten
138
Beste HM'ers!

Ik heb al een tijdje een mkv filmpje op mijn bureaublad heb staan die ik niet kan verplaatsen en/of verwijderen.
Heb mijn computer al meerdere malen opnieuw gestart en van alles geprobeerd. Maar tot mijn verbazing krijg ik het stomme ding niet verwijderd! :eek:
Heb geprobeerd om de eigenaar te veranderen, maar dat maakt niet uit.
Het filmpje heb ik gemaakt met VirtualDubMod, maar ging niet helemaal goed en nu zit ie vast op mijn bureaublad.
Via de command-prompt (met en zonder admin-rechten) kan ik hem ook niet verwijderen.

Heeft iemand enig idee hoe ik hem eraf kan krijgen?

Alvast bedankt,

T-J
 
Hoi,
veilige modus proberen (F8 trommelen tijdens de boot).
 
Had ik nog niet aangedacht!
Heb het geprobeerd, maar na 15 min "Berekenen..." was hij nog niet bezig met verwijderen. Ook via de cmd werkt het niet...
Nog andere ideeën?
 
Hallo :).

Probeer het eens met iobit unlocker ( kan je hier downloaden ).

Na de installatie, met je rechtermuisknop op dat MKV bestandje klikken, Iobit unlocker kiezen uit het menu. het programma'tje start dan op, met het mkv bestandje in het " vizier " zeg maar. klik op unlock. Als het goed is kan je dan dat mkv bestandje verwijderen. Mocht deze uitleg een beetje vaag zijn, op diezelfde link kan je kijken bij de screenshots ;). Succes !

edit: Coen was me voor :d
 
Probeer via een Live-Linux-CD de bestanden te verwijderen van de lokale schijf. Misschien helpt dat?
 
:D Met juiste handelingen je moet wel 100% ALLES kunnen verwijderen met bijv.>>> http://lockhunter.com/
Daarbij kan je ook, als hulpmiddel gebruiken >>> http://www.freeonline.be/modules.php?name=News&file=article&sid=226
4f53d230080ad-Verwijderen_wel_kan_%21_%21.gif
<< Of zo, .... of je Remove on Next Reboot wil gebruiken allebei werken ze zeer zeker...:D...:thumb:
sxysgm.jpg
:D Sorry Coneraad maar Unlocker werkt niet meer ! ...:(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan