filmpje met <embed> werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

justinos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Hoihoi,

Op mijn website heb ik enkele filmpjes staan met het bestandsnaam .wmv. Ik gebruik hierbij de volgende html code:

HTML:
<OBJECT id=mediaPlayer 
codeBase=http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701 
type=application/x-oleobject 
standby="Loading Microsoft Windows Media Player components..." 
classid=CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95 width="320" height="285"><PARAM NAME="fileName" VALUE="naamvanfilmpje.wmv"><PARAM NAME="animationatStart" VALUE="true"><PARAM NAME="transparentatStart" VALUE="true"><PARAM NAME="autoStart" VALUE="true"><PARAM NAME="showControls" VALUE="true"></OBJECT>

Bij mij op de pc werkt het filmpje perfect en zonder haperen. Toch hoor ik van veel mensen dat het niet werkt of dat er 4x opnieuw op "play" geklikt moet worden. Op een andere pc krijg je zelfs een error en wordt het browser afgesloten.

Hoe komt het dat bij sommige pc's het filmpje toch niet goed werkt? Ligt dit aan de snelheid van de internetverbinding of zou dit ook andere oorzaken kunnen hebben?
Het is moeilijk om hier info over te vinden en ik zou het zelf erg fijn vinden om te weten hoe dit nou kan zodat ik dit ook op de site kan vermelden met evt. oplossingen hiervoor.

Alvast bedankt!

groetjes,
Justin

Perfect, de code werkt in ieder geval. Benieuwd of er zich nog problemen voor gaan doen, ik wacht het af :thumb:

Voorlopig nog geen klachten gehad, geen nieuws is goed nieuws.

Bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan