Filmpje omzetten van .exe naar avi of wmv

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, ja fijn hè, ouderen en moderne aparatuur!
Schade aan de voorkant: alleen een deuk in de kentekenplaat van haar trekhaak. Maar wat je op het filmpje niet zo goed ziet, is dat de man achter mij ook meedeed. Mijn achterbumper heeft flink wat lakschade en zijn voorbumper ook een kleine beschadiging.
Ik zat er dus precies tussen in.

Ik ben ondertussen ook aan't zoeken, maar kom er ook niet uit.
Misschien ga ik zo even terug naar de wasstraat om te vragen of ze het filmpje opnieuw voor me kunnen branden. Als avi of zo, of gewoon een stuk korter. En dan meteen ook een filmpje van het begin van de wasstraat, want daar waren ook al toestanden (ze wist niet goed hoe ze die band op moest rijden, dus uiteindelijk duwde een medewerker haar auto er op, maar zodra hij dat deed, ging zij telkens remmen.... het was allemaal erg lachwekkend!).
 
ik gok dat het filmpje hiermee gemaakt is, is trouwens een mooi progje.
http://www.screen-record.com/screen2exe.htm
je kan hier ook een sample downloaden (kan je kijken of het dezelfde is)
als het deze is staat er rechts onder tijdens afspelen een i (letter i van info)

het omzetten lukt mij ook niet en ik denk dat dat ook heel lastig wordt
maar ik heb wel een screen record kunnen maken met snagit en die kan je gewoon starten en stoppen op het stukje wat jij nodig hebt.
uiteraard zijn er veel meer screen recorders
 
Het is volgens mij niet gemaakt met www.screen-record.com . Maar ik heb nu ook met Snagit (Dat kende ik nog niet) een stukje uit de film gepakt en dat werkt wel redelijk goed. De kwaliteit is dan wel minder, maar het is nog goed genoeg te zien.
Voorlopig doe ik het hier maar mee en misschien ga ik zo nog even terug naar de wasstraat.
Hartstikke bedankt voor de moeite en het meedenken. Ik ben er erg mee geholpen!
 
je zou eventueel nog kunnen kijken naar de video instellingen van snagit en een betere of geen compressie gebruiken.

ge naar menu capture >> output >> properties >> tabblad video file
haal het vinkje weg bij auto configure >> video setup
ik zou eens wat proberen met volledige frames, dit is avi zonder compressie, dat zou de beste kwaliteit moeten geven.
je kan ook eens kijken naar frames per seconde.
 
graag gedaan en ik hoop dat je er iets mee kunt.

ps als je meer dan €10.000,-- smartegeld ontvangt dan willen de helpers hier uiteraard wel een percentage :cool: ;)
 
Staat (op de video) rechts niet een sensor naast de band die de auto vooruit trekt ?
Anders zou je ook nog de wasstraat wellicht kunnen aanspreken.
 
Ja, dat klopt. Toen ik vroeg waarom de band niet stil kwam te staan, zei de man van de wasstraat dat de vrouw waarschijnlijk net voorbij de sensor was, waardoor de band doorliep. Pas later bedacht ik me dat IK dan de volgende zou zijn die in de sensor kwam, dus het is raar dat die band niet een keer is stil komen te staan.
Maar laat de verzekeringsmaatschappijen het maar met elkaar uitvechten. Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt.
 
Nee, nog steeds niks bekend.
Niemand accepteert vooralsnog de aansprakelijkheid.
Ik heb geduld.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan