Filmpje van internet afhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jblommerde

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Berichten
282
Beste allemaal,

Bij mij op m'n werk hebben we een paar informatiefilmpjes staan op een internet site, welke we gebruiken om instructies te geven aan bepaalde groepen werknemers.
Ik zou deze filmpjes graag op een DvD branden zodat ik ze ook op een TV kan laten zien indien er geen pc in combinatie met TV en internet beschikbaar is.
Kan mij iemand een "tooltje" of informatie geven hoe ik zo'n filmpje van internet af kan halen om hem vervolgens op dvd te kunnen branden??

Alvast bedankt
Jac
 
movie

hoi je kunt het eens proberen met www.vixy.net
zoek het filmpje op en kopieer de link. plak deze bij vixy,.....

als dit niet wil of vilmpje is lelijk kun je kijken of je ergens tubetila kan downloaden (gebruik ik voor filpjes van youtube af te halen)

van branden weet ik niet veel dus daar moet iemand anders maar even uitleg over geven.
 
Kan je beter niet naar je baas of iemand die die filmpjes heeft gaan en vragen of hij het origineel heeft, want de kwaliteit is meestal van die filmpjes niet erg goed.
 
Bedankt Tom, ik ga het proberen.
De tweede tip die ik kreeg; we hebben momenteel een licentie voor dat filmpje tot 2010 en de firma waar we delicentie van hebben verstrekken geen DvD's.


allen bedankt !!
 
Bedankt MRMUSIC, ik ga het zsm proberen, zodra de resultaten bekend zijn zal ik het melden !!

gr.
Jac
 
Beste allemaal.
Nou of ik snap het niet of het werkt niet bij me , maar ik heb jullie tips opgevolgd en het lukt niet.
Dat vixy.net geeft aan dat hij de URL niet kan vinden ( URL bestaat wel, echter ik moet dat inloggen met een gebruikersnaam wachtwoord , kan dat de reden zijn?)
En Downloadhelper snap ik niet, er verschijnt idd zo'n icoontje boven in m'n werkbalk, echter wat dan ??? er staat nergens een download keuze o.i.d. voor het filmpje......
En "Tubetila" is totaal onbekend, kan ik nergens downloaden......wie heeft er nog meer tips of wat meer uitleg hierover.
Om bij de filmpjes te komen ga ik naar een website, hierna log ik me aan met een geldige gebruikersnaam en wachtwoord en hierna kan ik de filmpjes starten.
Maar hoe krijg ik ze dan opgeslagen op m'n PC ?? of DvD ??
Iedereen alvast en alsnog bedankt !!

gr.
Jac
 
Vwb download helper

Ga naar de site met de filmpjes, start een filmpje.

Bovenin de taakbalk van je browser heb je een extra icoontje gekregen, de drie bolletjes en daarnaast een pijltje.
Klik wanneer het filmpje speelt op het pijtje en kies voor downloaden.
Moelijker is het niet
 
Mr. Music....
Ik heb het getest, echter er is nog een klein probleempje.
Mag ik je een prive-mailtje sturen om dit even te bespreken met je ???

gr.
Jac
 
Ja, klopt maar dan wil ik je laten kijken naar de site en het filmpje, dus dan geef ik je in goed vertrouwen de gebruikersnaam en het wachtwoord, dan weet je misschien waarom het niet gaat !!
Als ik het filmpje start ben ik namelijk de internetbalk kwijt, en kan ik dus niet op het icoontje klikken.
 
Ja, klopt maar dan wil ik je laten kijken naar de site en het filmpje, dus dan geef ik je in goed vertrouwen de gebruikersnaam en het wachtwoord, dan weet je misschien waarom het niet gaat !!
Als ik het filmpje start ben ik namelijk de internetbalk kwijt, en kan ik dus niet op het icoontje klikken.

Stuur gewoon een print screen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan