Filmpje van internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Iemand heeft mij op een website een filmpje gestuurd.Als ik OPSLAAN ALS doe krijg ik een hmtl bestand. Hoe kan ik dan filmpje opslaan zodat ik het op mijn laptop af kan draaien?>

Geen idee, misschien is het wel geen filmpje die je zomaar kan opslaan, en is het een streaming?

Er is zonder meer details weinig over te zeggen.

Soms kun je in de webpagina code wat vinden, maar voor de rest sluit ik me bij @Aaar aan.
Lukt het echt niet, dan kun je met bijv OBS een screen capture doen en die gebruiken.
Of je vraagt die persoon om het via WeTransfer te sturen en dan kun je het daar downloaden.

Dit is wat ik zie als ik opslaan als doe:

Polarsteps - Automatic Travel Tracker _ New York.html

Dit is wat ik zie als ik opslaan als doe:

Polarsteps - Automatic Travel Tracker _ New York.html
Blijkbaar is het een filmpje op een website, en kies je dus ervoor om de website op te slaan. Dat is niet wat je wilt.
Heb je geen directe link naar het filmpje, zodat we kunnen kijken hoe dat kan?

"Iemand heeft mij op een website een filmpje gestuurd." Dat zegt mij niets. Zonder link weet je niets. Normaal is het toch up- en downloaden. Heeft jouw browser geen add-on/extensie 'videodownloader'. Kijk daar onder of je de extensies van video's ziet.

Hebben mijn familie en vrienden een Polarsteps-account nodig om mijn reis te zien?

Nee, je familie en vrienden hebben geen Polarsteps-account nodig om je reis te zien. Als je je reis wilt delen met familieleden en vrienden die geen Polarsteps-account hebben, moet je je reislink met hen delen. U kunt dit op de volgende manier doen:

Open je reis
Ga naar de reisinstellingen
Scroll naar beneden naar ''Nodig je familie en vrienden uit''
Selecteer het kanaal of de app waarmee je je reislink wilt delen
En verzend!

Wil je iemand volgen maar heb je geen Polarsteps account? Lees dan zeker dit artikel.

Do my family and friends need a Polarsteps account to see my trip?

No, your family and friends don't need to have a Polarsteps account to see your trip. If you want to share your trip with family members and friends who don't have a Polarsteps account, you need to share your trip link with them. You can do this in the following way:

Open your trip
Go to the trip settings
Scroll down to ''Invite your family and friends''
Select the channel or app via which you want to share your trip link
And send!

Do you want to follow someone but don't have a Polarsteps account? Then make sure you read this article.

Laatst bewerkt:
Iemand heeft mij op een website een filmpje gestuurd.
Mogelijk wordt bedoeld: iemand heeft mij een website linkje gestuurd waarop een filmpje is te zien.

Verder met aar en route99 eens (#2 en #3)

Bedankt allen,
Ik wacht wel totdat zij terug zijn en dan kan ik het filmpje zelf van hun krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan