filmpje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik wil een filmpje van een site afhalen en deze gebruiken in een power point presentatie, kan dit en hoe begin ik hieraan, en waar moet ik op letten, kan ik uberhaupt een filmpje van een site afhalen?
Graag een snelle reactie, want het moet eventueel snel klaar zijn.

alvast bedankt

Ligt er aan, als het bijvoorbeeld een avi op mpeg is, kan dit meestal wel.
Maar is het een flash bestand, is dit meestal zo beveiligd en in de broncode verstopt dat het niet mogelijk is deze te downloaden.
Mocht het gelukt zijn een filmpje te downloaden, moet je ook beseffen dat er copyright voor deze film kan bestaan.

als het een soort van filmpje als youtube is, dat in je browser afspeelt:

Niekfct zei:
Er bestaat een addon voor FireFox, "DownloadHelper", en daarmee kun je filmpjes van youtube, google video etc opslaan, maar ook het filmpje eerder in de post.

Download en installeer FireFox als je dat nog niet hebt,
Download en installeer DownloadHelper

Als je op een site komt met media dat opgeslagen kan worden, gaat er naast de adresbalk een figuurtje met een geel, blauw en rood balletje draaien. Klik op het pijltje ernaast en je filmpje staat erbij om opgeslagen te worden! Succes!
Niek

Nee, het is geen filmpje, maar een soort internet cursus/instructie film

Ik ben al een stapje verder, ikheb de instructie filmpjes gekregen, maar nu ben ik een beetje aan het oefenen om een filmpje in te voegen maar dat lukt niet echt. kan iemand mij uitleggen hoe ik dat op een simpele manier kan doen?

Ik heb nu een filmpje gedownload, en dat is een audio / video bestand van Windows media , maar hoe krijg ik deze in mijn power point, en zo dat ie ook nog werkt?

alvast bedankt?

er bestaat wel een software waarmee je filmjes en hun geluid over opkunt nemen de kwaliteit is wel ietsje minder maar goed genoeg als je computer het aan kan
er bestaat wel al een nieuwere versie van maar het is best dat je deze neemt want de andere is nog maar een beta versie
dit progje is eigelijk bedoeld voor programas me uit te leggen dus kijk wel uitwat je opneemt dat je er geen problemen mee krijgt

als je uitleg wilt hoe je er mee moet werken vraag je het maar

http://www.swftools.com/tools-details.php?tool=8162413051

je hebt op je powerpoint bovenaan een kolometje invoegen staan dan ga je naar films en geluiden dan film uit bestand en dan ga je gewoon naar de map waar het filmpje staat en dan op ok dan vraagt het prog of je hoe je het filmpje wil starten en klaar is kees

Ik heb het volgende probleem.

Ik heb mijn presentatie gemaakt in power point 2003, met een aantal filmpjes op mijn desktop, alles werkt perfect, maar nu wil ik het over zetten op mijn laptop, en daar zit alleen maar een viewer op, en nu werken de filmpjes niet, Ik begrijp wel dat de filmbestandje achter blijven op mijn desktop.
Maar hoe kan ik het nu doen dat ze ook in mijn viewer kan gebruiken?

Graag een beetje eenvoudige uitleg, dit is voor mij de eerste keer dat ik werk met power point.

Of moet ik gewoon office 2003 installeren op mijn laptop?

Graag een snelle reactie

alvast bedankt

jan

ik denk dat je de filmpjes op je pc moet hebben staan en de snelkoppeling naar je filmpjes moet venieuwen maar daar heb je wel ppt voor nodig

Ik heb een nieuwe office 2007 gekocht en geinstalleerd op mijn laptop, de presentatie is gemaakt in 2003, hij werkt wel mar met de filmpjes gaat het nog niet, deze stonden op de CD, ik heb er 2 naar de map mijn documenten gekopieert, en probeer ze in te voegen, dat lukt wel maar afspelen niet, hij start even en stopt gelijk weer. Ik heb hulp nodig

In windows media player speelt ie wel gewoon af

alvast bedankt voor je reactie

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan