Filmpjes afspelen in Powerpoint Viewer van bestaande PP presentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

EMD68

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2012
Ik heb een Notebook met PowerPoint 2013 erop. Daarnaast heb ik nog 2 andere Notebooks met alleen Powerpoint Viewer (PPTVIEW.EXE) dit om extra licentiekosten te besparen. Nu krijg ik filmpjes in de PP Viewer niet werkend wanneer ik de PP presentatie op de PP Viewer modellen installeer (via USB stick). Mijn vermoeden is dat de verwijzing niet juist is, maar ik kan nergens een pad vinden, laat staan dit pad wijzigen. Wie weet er een oplossing?

Oplossing werkt niet wanneer ik de presentatie volgens de aanwijzingen in de link naar een map verplaats en het vervolgens op een NB met PP Viewer wil afspelen. Ik vermoed dat het ergens zit in de paden die de presentie gebruikt, alleen kan ik niet zien hoe deze paden lopen. Wanneer ik het pad weet, kan ik op de PP Viewer systemen de media op de juiste plaats neerzetten, zodat ik met de juisrte verwijzing de filmpjes aan de praat krijg. Weet iemand hoe ik het pad van een ingevoegd filmpje kan zien? Via rechtermuisknop kom ik er niet.

Heb je ook de optie geprobeerd via File -> Save & Send -> Package presentation for CD ?

Ja, maar dan heb ik daar gekozen voor map i.p.v CD. Volgens mij is het resultaat hetzelfde alleen kan je het zo op een USB stick kwijt. Eerder heb ik ook met presentaties van een CD die op de HDD zijn geplaatst hetzlefde probleem gehad. Volgens mij heb ik dit toen opgelost door de paden naar de verwijzigingen in de presentatie te volgen en daar de bestanden neer te zetten. Probleem is nu dat ik de paden niet kan vinden, dus ik heb ook geen idee waar ik de bestanden kan plaatsen zodat de presentatie op de juiste plek de presentatie kan vinden.

Tja. Dat probleem met die paden zou die CD wizard dus moeten oplossen. Heb zelf geen ervaring met deze functie dus kan je helaas niet verder helpen hier mee.

Probleem is niet opgelost. Ik ga de volledige versie installeren op de andere notebooks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan