Filmpjes in IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendenoot

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2005
Hallo, als er op een website ergens een filmpje in een Windows Media Player-venstertje staat komt er bij mij vaak het welbekende bericht:

In iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

En dan met de mogelijkheid om een rapport te verzenden.
Dit is al een tijdje zo, maar ik begin het wel iritant te vinden. Het is trouwens niet altijd zo, de ene keer doet ie het niet en de andere keer weer wel, ook al is het hetzelfde filmpje.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

P.S. Ik heb geen Internet Explorer 7, maar gewoon versie 6.

Draait u win xp? Indien ja, doe systeemherstel naar vroegere datum toen dat probleem zich niet voordeed.:) :thumb:

Ik heb inderdaad XP, maar het is al best wel lang geleden toen dat voor de eerste keer kwam. Ik weet niet eens meer wanneer, en ik heb in die tussentijd veel programma's geïnstalleerd.
Het lijkt me niet zo'n goede oplossing, toch bedankt.

Probeer het eens met IE opnieuw te installeren, in de windows inf map, ie.inf opzoeken, rechtsklik, en dan installeren met de XP cd in de drive, liefst de met sp2 geslipstreamde.

Hoi, ik kwam er net achter dat het probleem nog niet is opgelost, want sommige filmpjes doen het nog steeds niet...
Zijn er nog andere oplossingen?

Krijg je nog steeds dezelfde foutmelding? of heeft het meer te maken met de streaming video, van b.v. Real.

:shocked: :eek: Moet ik dan niet opnieuw alle programma's installeren?

Lange Pier zei:
Krijg je nog steeds dezelfde foutmelding? of heeft het meer te maken met de streaming video, van b.v. Real.
Ja, ik krijg nog steeds precies hetzelfde, maar trouwens er is wel iest fout gegaan tijdens de opnieuw installatie... Er was één bestand dat niet gekopiëerd kon worden, en hij vroeg om de CD-rom met SP2, maar ik heb alleen SP1.

jeroendenoot zei:
Ja, ik krijg nog steeds precies hetzelfde, maar trouwens er is wel iest fout gegaan tijdens de opnieuw installatie... Er was één bestand dat niet gekopiëerd kon worden, en hij vroeg om de CD-rom met SP2, maar ik heb alleen SP1.

Ja, ja, ja, tijd voor SP2.:evil:

Maare, zo kun je hem helemaal downloaden.

Of met sfc /scannow proberen alle bestanden even te controleren.

Lange Pier zei:
Ja, ja, ja, tijd voor SP2.:evil:
Ik wel SP2 op de PC staan, maar de Windows CD-rom is van SP1.

Lange Pier zei:
Maare, zo kun je hem helemaal downloaden.
Deze werkt niet. Er komt een melding dat er een nieuwe versie gedecteerd is.

Lange Pier zei:
Of met sfc /scannow proberen alle bestanden even te controleren.
Daar ben ik nu mee bezig, maar hij geeft af een toe aan dat ik de Windows CD-rom moet plaatsen, maar als ik die er in stop komt er een melding dat het niet de goede is en dan sla ik dat bestand maar over.

Maak dan eerst even een geslipstreamde Xp SP2 cd, handig om te hebben bij herinstalleren, ook.

Of reinstall die SP2, wordt IE ook weer geinstalleerd met IE SP1.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan