Filmpjes in IE7 willen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Hello!

Zelf gebruik ik IE bijna nooit. Een huisgenoot attenteerde mij erop dat er geen youtube-filmpjes konden worden afgespeeld in IE.

Als we op een filmpje klikken krijgen we dit te zien:

Knipsel.JPG

Maar ik had al de nieuwste versie van Java en ook de laatste versie van Adobe Flasplayer erop staan.

In Firefox is er niets aan de hand.

Wat te doen?

FF gebruikt geloof ik een andere flashspeler installatie dan IE. Dat is iig bij mij zo. Probeer eens naar de site van adobe te gaan, en flash opnieuw te downloaden, maar nu IE te selecteren bij download/installatie?
Je kan ook naar een flash site (bijv youtube filmpje) gaan, en dan daar klikken op "download nieuwste flashplayer". dan krijg je hem ook als het goed is ;)

Ik heb zelf namelijk pas de flash speler geuninstalled, maar enkel die van IE. Dat was (gelukkig) ook de bedoeling, dus waarschijnlijk zijn het echt 2 aparte programma's.

FF gebruikt geloof ik een andere flashspeler installatie dan IE. Dat is iig bij mij zo. Probeer eens naar de site van adobe te gaan, en flash opnieuw te downloaden, maar nu IE te selecteren bij download/installatie?
Je kan ook naar een flash site (bijv youtube filmpje) gaan, en dan daar klikken op "download nieuwste flashplayer". dan krijg je hem ook als het goed is ;)

Ik heb zelf namelijk pas de flash speler geuninstalled, maar enkel die van IE. Dat was (gelukkig) ook de bedoeling, dus waarschijnlijk zijn het echt 2 aparte programma's.
Bedankt voor je reactie! Alles wat je adviseert had ik al gedaan, maar t helpt niet. :confused:

Voeg eens youtube toe aan vertrouwde websites? Want de melding zegt: óf je hebt javascript uitgeschakeld staan óf je hebt geen flash-player. Ik denk dus dat het eerste van toepassing is.

Toevoegen Youtube aan vertrouwde websites (dit moet per gebruikersaccount!):
[Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl -> tabblad Beveiliging -> klik op Vertrouwde websites -> klik knop Websites... -> Haal het vinkje weg over https, vul in *.youtube.com in het invuldveldje en druk op Toevoegen. Druk zo vaak Ok als nodig is.
Probeer het daarna opnieuw.

Tijs.

Voeg eens youtube toe aan vertrouwde websites? Want de melding zegt: óf je hebt javascript uitgeschakeld staan óf je hebt geen flash-player. Ik denk dus dat het eerste van toepassing is.

Toevoegen Youtube aan vertrouwde websites (dit moet per gebruikersaccount!):
[Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl -> tabblad Beveiliging -> klik op Vertrouwde websites -> klik knop Websites... -> Haal het vinkje weg over https, vul in *.youtube.com in het invuldveldje en druk op Toevoegen. Druk zo vaak Ok als nodig is.
Probeer het daarna opnieuw.

Tijs.
Bedankt voor je reactie! :thumb:

Het maakte niks uit, hij bleef met die melding komen. Raar.....:confused:

Maar ik installeer IE8 en t probleem is uit de wereld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan