filmpjes in powerpointpresentatie werken niet meer na branden op cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jukke

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2003
Hallo,

Ik heb een vraag,
Ik heb een powerpointpresentatie gemaakt waarin ik een filmpje heb verwerkt.
Filmpje en powerpoint bestand heb ik in een map gezet (in mijn geval G: presentaties).
Nu brand ik de map met beide bestanden op een CD (D:) en neem de cd mee naar een andere computer.
Als ik nu powerpoint presentatie presenteer, start het filmpje niet automatich op.
Maar moet ik hem uit de presentatie verwijderen, en hem opnieuw toevoegen in de presentatie.

Hoe komt het dat het filmpje na het verplaatsen niet meer werkt in de presentatie en hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt,

Jukke

Laatst bewerkt:
Probleem is dat er in de verwijzing naar je filmpje waarschijnlijk ook de letter G: is meegenomen. Op een andere computer (of op CD) is dit waarschijnlijk een andere letter.

Wat je moet doen is de verwijzing naar het filmpje aanpassen zodat dit een relatief pad wordt. Dus niet G:\filmpje.mpg maar filmpje.mpg . Hierna zal de presentatie overal werken

Hier zit mijn probleem.:confused:
Ik ben inderdaad aan het zoeken geweest hoe ik dit kan veranderen maar dit lukt me niet.
Ik kom er niet uit hoe ik dit kan doen.
Weet je misschien hoe ik dit kan doen?

Alvast bedankt

Jukkke

Even ervan uitgaande dat je filmpje en presentatie in dezelfde map staan, kun je het volgende proberen. Verander het pad voor filmpje eens in .\filmpje.mpg . Misschien werkt het

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan