filmpjes internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rjoosten

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Berichten
2
Hallo,

wie kan mij helpen ? op verschillende sites zie ik de filmpjes niet in m`n beeld.
zoals bij hotmail aan de rechter kant als je bent ingelogd en op www.race-world.be zie ik al helemaal niks.
alleen maar een wit vak met in de boven hoek een driehoek, een rondje en een vierkantje.

het zal wel een of andere instelling of programma zijn maar ik kom er niet uit.

wie kan me daar bij helpen ?

alvast bedankt !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
waarom plaats je je vraag 2x? word ik een beetje duivels:)evil:) van
 
Elisa zei:
Kun je jezelf misschien ook voorstellen dat er mensen zijn met trillende vingers?
Het is heel wat aardiger als je vraagt aan de topicstarter om dit topic te sluiten.
Geregistreerd sinds 22-02-06? Halleluja.
maar ik ben wel eerlijk:)
 
Hahaha, ja dat klopt maar hoe ouder je wordt hoe meer je beseft dat tact soms meer op z'n plaats is. En ik ben eerlijk, soms taktisch en ouder :p

Zullen we straks even onze off topic berichten weghalen? :D
 
dominiqu3 zei:
waarom plaats je je vraag 2x? word ik een beetje duivels:)evil:) van

Als je zo kort lid bent, dan kan je natuurlijk je nog heel goed de huisregels herinneren, daarin staat iets over respect en ook over het melden van foutieve berichten.
Zie bijvoorbeeld ook eens http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=214634


@rjoosten, zie mijn reactie in je andere post, deze gaat dicht.
 
Laatst bewerkt:
En weer zie ik mensen zwaar offtopic gaan ondanks dat ze "afspreken" het offtopic te verwijderen. Als je het toch gaat verwijderen zet het er dan niet neer en laat het topic dan met rust!

Voor de mensen die reacties verwijderen.......supermods en mods van de sectie kunnen de reacties nog steeds opvragen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan