filmpjes (*.mov) afspelen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mrtje

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
Met mijn fototoestel heb ik hele gave filmpjes gemaakt. Ze worden opgeslagen in een bestand met de extensie .mov.

Op mijn computer kan ik ze afspelen met Quicktime, maar dan hoor ik geen geluid.

Heeft iemand hier een oplossing voor?? Of weet iemand een ander programma om mijn filmpjes mee af te spelen, of iets om .mov te converteren naar een andere bestandsvorm?

Thanks!!

Sterker nog, weet je wel zeker dat je camera een microfoon heeft? Niet alle camera's hebben dat:p

Edit:: Dat converteren heeft trouwens geen zin. er zal niks aan het geluid veranderen.

Laatst bewerkt:
Ander programma

speel ze is af met een ander programma bijv. winamp, windows media player en kijk ff of je het geluid wel hebt aangesloten.

speel ze is af met een ander programma bijv. winamp, windows media player en kijk ff of je het geluid wel hebt aangesloten.

En je kan natuurlijk ook het kadac easy share programma gebruiken.
Is wel een hoop ballast om alleen maar filmpjes te bekijken, maar werkt wel
en kost nix

Bedankt voor alle reacties!
Ik heb zeker geluid opgenomen, want als ik de filmpjes op mijn camera bekijk hoor ik het er wel gewoon bij.

Ik heb geprobeerd ze met realplayer af te spelen, dat werkt wel, maar ook daar krijg ik geen geluid. Windows Media Player zegt dat de extensie niet herkend wordt...
Mijn geluid staat overigens wel gewoon aan, want ik kan nu ook gewoon mijn mp3tjes vanuit Winamp luisteren.

Wat te doen? Iemand nog suggesties??

oplossing gevonden!

Hallo,

Na enig gegoogle heb ik de oplossing gevonden: een oudere versie van QT-player speelt ze wel goed af (namelijk versie 6.4). Hoera!
Toch bedankt voor jullie reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan