afarensis
Verenigingslid
- Lid geworden
- 12 jul 2011
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- 365
Op mijn website www.lucyonline.nl heb ik een aantal filmpjes staan. Tot voor kort werkten de filmpjes niet goed, maar met de professionele hulp van 'bron' (enige maanden geleden) in dit forum, werken de filmpjes nu weer prima in alle bekende browsers.
Wat ik (en de bezoekers denk ik) storend vinden is dat de filmpjes direct bij opening van de pagina starten en dan in een soort loop komen (soms is het geluid zelfs dubbel te horen). Als de filmpjes via het bedieningspaneel uitgezet/gepauseerd worden, beginnen ze toch kort erna weer vrolijk te starten.
Een van de filmpjes is te bekijken via de knop 'Voorouders' en 'Neanderthaler' (klein stukje naar beneden scrollen)
Hier de code die ik van 'bron' gekregen heb:
Ik heb zelf al wat geklungeld met 'autoplay' en 'loop' maar ik kom er niet uit. Mogelijk kan iemand er even naar kijken en mij met deze kwestie helpen.
Wat ik (en de bezoekers denk ik) storend vinden is dat de filmpjes direct bij opening van de pagina starten en dan in een soort loop komen (soms is het geluid zelfs dubbel te horen). Als de filmpjes via het bedieningspaneel uitgezet/gepauseerd worden, beginnen ze toch kort erna weer vrolijk te starten.
Een van de filmpjes is te bekijken via de knop 'Voorouders' en 'Neanderthaler' (klein stukje naar beneden scrollen)
Hier de code die ik van 'bron' gekregen heb:
Code:
<!--geoptimaliseerd voor HTML5-->
<div id="vpdiv" style="text-align:center;">
<video class="rand" style="margin: 0 auto;" width="500" height="350" controls autoplay loop>
<source src="http://www.lucyonline.nl/filmpjes/neanderthalers.mp4" type="video/mp4">
Uw browser kan deze video niet afspelen.
</video>
</div>
<br>
Ik heb zelf al wat geklungeld met 'autoplay' en 'loop' maar ik kom er niet uit. Mogelijk kan iemand er even naar kijken en mij met deze kwestie helpen.